找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1671|回復: 6

[FM] 有無人試過留得返d co-own player??

[複製鏈接]
發表於 2005-1-12 02:07:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想開個save玩意甲,想玩費倫天拿/烏甸尼思,但係見到咁多co-own player,好驚佢地會走返另外一間club,咁我想問下有無人試過可以留到佢地??同埋點留得住??同埋我想知多d co-own的機制ar^^
thx a lot^^
發表於 2005-1-12 11:27:21 | 顯示全部樓層
make an offer 同另外個間球會爭
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 13:01:16 | 顯示全部樓層
佢咁上下會叫2隊bid價,好似3年
我都係費倫天拿,咁我1k,同2k買返miccoli同馬利c ka
而each year會問你買唔買返個人
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 14:14:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by cwebb at 2005-1-12 01:01 PM:
佢咁上下會叫2隊bid價,好似3年
我都係費倫天拿,咁我1k,同2k買返miccoli同馬利c ka
而each year會問你買唔買返個人

第一季季尾 就會問你買唔買斷佢份contract
但多數都會被deley (其中一方選delay, 咁就一定會被delay)

到第二季季尾就一定要兩邊一齊出價
價高者得
兩邊一齊出$0的話,個球員好似會留o係踢緊的那間球會

有錯請疚正
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 14:29:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by cwebb at 2005-1-12 01:01 PM:
佢咁上下會叫2隊bid價,好似3年
我都係費倫天拿,咁我1k,同2k買返miccoli同馬利c ka
而each year會問你買唔買返個人

1k and 2 k@@
咁都得@@
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 14:43:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by bryantkmk at 2005-1-12 02:29 PM:

1k and 2 k@@
咁都得@@


如果知道祖記會出價$0
咁我地都無必要俾多佢喎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 15:05:38 | 顯示全部樓層
oic~~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 22:20 , Processed in 0.033762 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表