|
|
發表於 2005-1-12 14:14:40
|
顯示全部樓層
Originally posted by cwebb at 2005-1-12 01:01 PM:
佢咁上下會叫2隊bid價,好似3年
我都係費倫天拿,咁我1k,同2k買返miccoli同馬利c ka
而each year會問你買唔買返個人
第一季季尾 就會問你買唔買斷佢份contract
但多數都會被deley (其中一方選delay, 咁就一定會被delay)
到第二季季尾就一定要兩邊一齊出價
價高者得
兩邊一齊出$0的話,個球員好似會留o係踢緊的那間球會
有錯請疚正 |
|