使用道具 舉報
Originally posted by 白日夢 at 2005-1-12 14:15: 咩有正板簡體咩...依家既完全漢化包係有網友整.... o個個可以裝5.02
Originally posted by 白日夢 at 2005-1-12 06:42 PM: 唔係...上網大把有得dl,dl返黎都可以更新,仲可以轉中文
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:21 , Processed in 0.039757 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.