找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1696|回復: 8

[FM] nini

[複製鏈接]
發表於 2005-1-14 21:54:21 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唔知大家有冇見過nini呢個球員...佢d value都幾勁....又後生...佢accept我份約...但係佢而家冇球會....咁點樣先可以令到佢過到黎呀???
發表於 2005-1-14 22:03:19 | 顯示全部樓層
approach to sign

問咩 database 先有?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-14 22:05:07 | 顯示全部樓層
我好似normal ja...不過呢個係其他球會send張contact比佢果時比我見到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-14 22:09:41 | 顯示全部樓層
咁你開左邊 d 聯賽?
我左 england L1 以上 only
少好多球員
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-15 14:05:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 11/12/2004 22:09:
咁你開左邊 d 聯賽?
我左 england L1 以上 only
少好多球員

spain全部同england全部
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-15 21:39:43 | 顯示全部樓層
我開 large database 都冇ge?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-16 01:04:16 | 顯示全部樓層
你o個個係咪rebirth 黎ga ?? 我開個save 有十萬人即係差唔多成個database 既一半都搵唔到有呢個人wor .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-16 01:25:51 | 顯示全部樓層
我都無咁ge人..
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 14:02:29 | 顯示全部樓層
咩國藉嫁? Nini Tarek ?
係咪Algeria
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:42 , Processed in 0.028717 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表