找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: arlok

[FM] 阿仙奴

[複製鏈接]
發表於 2005-1-17 22:42:58 | 顯示全部樓層
買d有potential既新人...培養一兩季黎賺錢...
一定暴升!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 22:50:24 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-17 22:38:

點串呀佢地個名?

之前我post過喇
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-17 22:55:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 17-1-2005 10:50 PM:

之前我post過喇

依~係wor
唔好意思xp

仲有
c7同sneijder好似有時同隊波唔係好夾
有時又好好
其餘都穩定d
咁我應該出邊兩個做兩亦?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 23:10:20 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-17 22:55:

依~係wor
唔好意思xp

仲有
c7同sneijder好似有時同隊波唔係好夾
有時又好好
其餘都穩定d
咁我應該出邊兩個做兩亦?

我以前用曼聯用佢兩個打翼好好喎一個多入波一個多助攻
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 14:08:32 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-17 09:45 AM:

我不停用scout睇住d球員既身價(sale price)
季中有時見佢地突然間好平咪買lor
sol :曼聯用rio換既 o個陣rio 唔知點解unsettle
pires:15m>巴塞
gilberto:8m>拉科
edu:7m>曼聯
ljungberg:30m> ...



sneijder我要成  18M 先放..

但係我買左之後阿記用 70M 同我買
有冇個一樣long shot咁勁又at least 唔老過佢o既AM/RLC ?
定係等佢過左阿記再買佢返黎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 14:09:33 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-17 11:10 PM:

我以前用曼聯用佢兩個打翼好好喎一個多入波一個多助攻

sneijder 打中間好似好 d

因為佢犯左加利仔果 3 個毛病
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 14:14:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by jfredcars at 17-1-2005 10:42 PM:
買d有potential既新人...培養一兩季黎賺錢...
一定暴升!!!


但係只會有價冇人要...我有D新仔打到D/DMC5.75M..一個SC 9.75...D數值釨勁.但冇人要..........借都冇人要.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 14:15:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by jamiecheng at 2005-1-18 02:14 PM:


但係只會有價冇人要...我有D新仔打到D/DMC5.75M..一個SC 9.75...D數值釨勁.但冇人要..........借都冇人要.....

俾佢打多 d
等佢代表多 d 國家隊
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 14:33:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by chiumh at 2005-1-18 14:09:

sneijder 打中間好似好 d

因為佢犯左加利仔果 3 個毛病

咁佢又不至於好似加利仔病得咁嚴重
而且個毛病對後黎講大鑊好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-18 15:58:11 | 顯示全部樓層
嘩,你o的人腳都好好下喎。買到terry同李奧已經好好啦。點解你買o的人出去可以咁貴呢???我賣pires俾曼聯(第一季完左)都係得4m,仲要佢av有8分以上,但你就賣到14m.

我做阿記就賣左羅倫,用托利頂佢個位。中間就用dawson + king
你可以考慮買利華有個左右翼都得既,好似bierfore(唔記得點串啦)。超勁.....

前面用番henry啦。又係屈機既。torrees我個save就一般啦。我私人覺得henry最勁。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-18 21:25:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by smile3 at 18-1-2005 03:58 PM:
嘩,你o的人腳都好好下喎。買到terry同李奧已經好好啦。點解你買o的人出去可以咁貴呢???我賣pires俾曼聯(第一季完左)都係得4m,仲要佢av有8分以上,但你就賣到14m.

我做阿記就賣左羅倫,用托利頂佢個位。中間 ...

我見個價唔好
我一定唔放
咁d球會講講下
有d唔肯買
有d會出個好d既價

我都想賣羅倫
但係試過幾個人都踢得唔好
toure更加應該係踢中緊既tim
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 14:11:53 | 顯示全部樓層
我都想高價先放,但係free transfer簽左其他人,留佢係道又大後備,所以先賣。仲要通常都唔係好多球會offer我o的球員,更加難高價啦。

托利都可以打後防左邊,都幾好ga,我覺得好過羅倫。我都試過用預備隊有個好似叫savld(唔係好記得個名,第一季外借左),都打得ok啦。不過你有錢買人就唔駛諗預備隊啦。布朗我未用過,但頭頂好似幾好。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-19 19:42:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by smile3 at 19-1-2005 02:11 PM:
我都想高價先放,但係free transfer簽左其他人,留佢係道又大後備,所以先賣。仲要通常都唔係好多球會offer我o的球員,更加難高價啦。

托利都可以打後防左邊,都幾好ga,我覺得好過羅倫。我都試過用預備隊有個 ...

托利打左邊?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 20:45:52 | 顯示全部樓層
lahm好穩陣,能力又平均,頭一兩季好易得手~~
強烈推介
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-19 21:52:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by bryantkmk at 19-1-2005 08:45 PM:
lahm好穩陣,能力又平均,頭一兩季好易得手~~
強烈推介

多唔多助攻?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 23:57:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-19 09:52 PM:

多唔多助攻?

睇下點set 佢ja ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 12:40:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 19-1-2005 07:42 PM:

托利打左邊?



SORRY。左右不分。左邊我都無用cole同基冶。用左維拉果件森姆或班納,其實基冶都ok啦。都幾好用。dede好多網友都話好用,我個save就一般啦。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-20 16:25:29 | 顯示全部樓層
Originally posted by smile3 at 20-1-2005 12:40 PM:



SORRY。左右不分。左邊我都無用cole同基冶。用左維拉果件森姆或班納,其實基冶都ok啦。都幾好用。dede好多網友都話好用,我個save就一般啦。

cole同基治都好用wor   點解唔用?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:36:29 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 20-1-2005 04:25 PM:

cole同基治都好用wor   點解唔用?



-講真其實二個都幾好用,尤其係基冶,有時都上前助攻入下波,COLE就不過不 失。我唔用佢地係因為係我個SAVE COLE欄截得14。所以想搵O的勁O的既。
而基冶唔用係因為有其他球會高價買佢。咁O岩又FREE到班納。所以先唔用佢地。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-20 18:42:19 | 顯示全部樓層
咁有冇好右閘
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:24 , Processed in 0.033194 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表