找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1726|回復: 12

[FM] 漢化左想轉返英文...........

[複製鏈接]
發表於 2005-1-20 09:50:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
漢化左之後覺得好唔慣想轉返英文,大家有無方法可以轉返英文,因為我已經試過reinstall左幾次ga la~~
thx a lot^^
發表於 2005-1-20 10:02:20 | 顯示全部樓層
摌晒所有野~~~重安~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 10:08:43 | 顯示全部樓層
你要將"C:\Program Files\Sports Interactive" 成個folder delete 哂先 install 過隻game
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 12:32:56 | 顯示全部樓層
你選語言果度咪有得轉返英文lor......

唔駛delete野架wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 12:36:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by airwai at 2005-1-20 12:32 PM:
你選語言果度咪有得轉返英文lor......

唔駛delete野架wor

中文化左係用patch 的 , 唔係就咁preferences 到set 的 ......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:30:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-20 12:36 PM:

中文化左係用patch 的 , 唔係就咁preferences 到set 的 ......


唔係啊~!
我都係用中文patch~!
係preferences到可以set番做英文 ~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:40:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 2005-1-20 05:30 PM:


唔係啊~!
我都係用中文patch~!
係preferences到可以set番做英文 ~!

好似有幾款的 ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:47:06 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 2005-1-20 05:30 PM:


唔係啊~!
我都係用中文patch~!
係preferences到可以set番做英文 ~!



邊度download ga??
(中文patch~!
係preferences到可以set番做英文)個隻

can you post here??

thx
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:48:01 | 顯示全部樓層
你地試下咪知囉...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:50:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by mankomarry at 2005-1-20 17:47:



邊度download ga??
(中文patch~!
係preferences到可以set番做英文)個隻

can you post here??

thx



http://www.cmplayer.com 果度,好正的
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:58:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by airwai at 2005-1-20 05:50 PM:



http://www.cmplayer.com 果度,好正的


呢種可唔可係個preferences 到set 番做english ga???

and have it any bug??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 19:16:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by mankomarry at 2005-1-20 05:58 PM:


呢種可唔可係個preferences 到set 番做english ga???

and have it any bug??



係...
我玩左3-4季, 真係無乜bugs..
只係有時有一d "第1 st" "第2nd" 出現.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 21:11:43 | 顯示全部樓層
點解我install左後變左亂瑪......................
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.030954 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表