找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1539|回復: 8

[FM] 大家好,有個關於遊戲cpu使用率的問題

[複製鏈接]
sizziks2004 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-20 10:01:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想請問一下大家,玩遊戲時cpu使用率是多少呢?我每次玩的使用率都係100%...而且玩了一段時間會有一點點"窒",未知大家有否這多問題?多謝解答
發表於 2005-1-20 10:13:42 | 顯示全部樓層
是這樣的 , FM 係會行盡個CPU 的 ~

所以我一直都係話玩FM CPU > RAM , 因為RAM FM 只係行到256 , 一部普通機有512 基本上已經足夠 , 所以就算部機有一GB RAM 根本對FM 無咩幫助
回復

使用道具 舉報

sizziks2004 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2005-1-20 10:18:46 | 顯示全部樓層
即係無計嚕?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 10:37:13 | 顯示全部樓層
玩FM 既時候唔好開住咁多自己唔需要用既程式
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 11:47:20 | 顯示全部樓層
4-25%
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 11:51:02 | 顯示全部樓層
Originally posted by Reina Tanaka at 2005-1-20 11:47 AM:
4-25%

continue o個陣就50-90%~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 16:50:17 | 顯示全部樓層
個Database係large或者huge,多數都會用盡粒u
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 16:53:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by neoi99 at 2005-1-20 04:50 PM:
個Database係large或者huge,多數都會用盡粒u

咩database 都一樣的 ..... 隻game 係咁 ...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 21:37:02 | 顯示全部樓層
我得128ram....
普通...
不過次次用盡100%
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.028549 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表