找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1682|回復: 3

[FM] 賣人走

[複製鏈接]
發表於 2005-1-20 11:40:29 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
點解loyalty會低左...


點可以升返.............
發表於 2005-1-20 11:43:41 | 顯示全部樓層
你賣走左重要既球員

.... 好似平時咁 , 適當咁praise /criticise player 就會升 .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 16:30:22 | 顯示全部樓層
咁頭3個點升咖
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 16:56:24 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-20 04:30 PM:
咁頭3個點升咖

第一個正常情況下都係升唔到
第二個就Declare Interest /買o的好出名既人就有機會升
第三個係就咁適當praise/criticise 就升到

根本上一年就可以將下面四項升滿
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.019064 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表