|
|
發表於 2005-1-21 11:37:26
|
顯示全部樓層
Originally posted by BERLIN at 2005-1-21 08:44 AM:
其實一隊都可以超過3個non-eu的,
就以我用華俩為例, 我有ABC TEAM,
而每個TEAM可以REG 3個NON-EU, 3個TEAM REG O左的人
可以在代表另一TEAM比賽, O甘一隊其實可以有9個NON-EU, 但
出場則只可有3個!!!
..... 佢條rule 寫The squad must have no more then 3 non-EU player , The squad 淨係指A 隊 , 亦因為咁 , 所以出現左你講既野 (印象中現實係唔可以咁既) |
|