找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1582|回復: 4

[FM] 解求........

[複製鏈接]
發表於 2005-1-21 07:00:05 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我dl左 skin.....唔知係唔係做錯左....
我入到game變左個隻主題skin
但比賽,出game都無左yes/no個制我按
發表於 2005-1-21 10:48:31 | 顯示全部樓層
換左佢啦
唔係每個skin都得
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 11:01:26 | 顯示全部樓層
最好剩係轉圖片~咁就乜事都無


其他野轉埋都得o既~~不過轉左都無乜分別~~同埋一出錯就出事~~~

[ Last edited by Reina Tanaka on 21-1-2005 at 11:03 AM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 11:41:02 | 顯示全部樓層
睇清潔o的file 有無放錯位
回復

使用道具 舉報

99008 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-21 12:26:41 | 顯示全部樓層
我都係冇左
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:24 , Processed in 0.020795 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表