使用道具 舉報
Originally posted by cannavavc at 2005-1-21 11:23 PM: 德國隊因為肖像權問題所以唔出得real name 亦都唔會有人入選
Originally posted by 新巴司機 at 2005-1-21 11:25 PM: 如果自己用德國隊徵唔徵召到真實既球員?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.028450 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.