找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1655|回復: 3

[FM] 唔知係唔係bug

[複製鏈接]
發表於 2005-1-21 23:02:28 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我用緊香港隊,一地約我打friendly,我accept左,但場波會突然cancel.相反我主動約人打frienly就冇事
另外德國隊只會用灰色球員,呢兩樣問題係唔係bug?
發表於 2005-1-21 23:23:12 | 顯示全部樓層
德國隊因為肖像權問題所以唔出得real name
亦都唔會有人入選
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-21 23:25:17 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-21 11:23 PM:
德國隊因為肖像權問題所以唔出得real name
亦都唔會有人入選

如果自己用德國隊徵唔徵召到真實既球員?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 23:48:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by 新巴司機 at 2005-1-21 11:25 PM:

如果自己用德國隊徵唔徵召到真實既球員?

http://www.hkcm.com/

pls see the news .......
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.028450 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表