使用道具 舉報
Originally posted by 基維蝦 at 23-1-2005 04:28 PM: 你兩個前鋒係咪向左右拉左一格??
Originally posted by 基維蝦 at 23-1-2005 06:53 PM: 你睇下2d...睇下你兩個前鋒係咪成日走去邊..跟住個AMC..成日中間空晒??
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.019780 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.