找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: CR7

[FM] 我兩個中場

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 16:28:25 | 顯示全部樓層
你兩個前鋒係咪向左右拉左一格??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 17:46:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by 基維蝦 at 23-1-2005 04:28 PM:
你兩個前鋒係咪向左右拉左一格??

冇~一個Target 一個冇
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 18:53:02 | 顯示全部樓層
你睇下2d...睇下你兩個前鋒係咪成日走去邊..跟住個AMC..成日中間空晒??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 20:57:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by 基維蝦 at 23-1-2005 06:53 PM:
你睇下2d...睇下你兩個前鋒係咪成日走去邊..跟住個AMC..成日中間空晒??


幾多落底線個位
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.019780 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表