找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3461|回復: 23

[FM] 我兩個中場

[複製鏈接]
發表於 2005-1-22 22:21:50 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我打4-4-2
一防中一攻中
點解兩個中場射門勁多
尢其攻中 有時多個2個sc加埋
我己經將long shot轉左少啦喎
點可以改變e個問題
定係Bug黎嫁
發表於 2005-1-22 22:38:47 | 顯示全部樓層
有時即係幾多次呢
十次得一兩次就唔係問題
你話十次有八次先得人驚
唔好樣樣都係bug至得架
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 22:39:38 | 顯示全部樓層
一個防中一個攻中
咁係咪即係41212呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 22:41:35 | 顯示全部樓層
Originally posted by rainlesskm at 2005-1-22 22:39:
一個防中一個攻中
咁係咪即係41212呀?

佢都話左係442咯
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 00:18:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by rainlesskm at 2005-1-22 10:39 PM:
一個防中一個攻中
咁係咪即係41212呀?

平排都可以係一個係偏攻一個偏守ga ma ......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 01:37:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 22-1-2005 10:38 PM:
有時即係幾多次呢
十次得一兩次就唔係問題
你話十次有八次先得人驚
唔好樣樣都係bug至得架


成日都係咁wo 試過一場有1x個射門
但係兩個sc加埋唔夠10
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 02:35:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by CR7 at 23-1-2005 01:37:


成日都係咁wo 試過一場有1x個射門
但係兩個sc加埋唔夠10


較佢rarely long shoot
會小緊d
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 03:30:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 23-1-2005 02:35 AM:


較佢rarely long shoot
會小緊d


已經較左
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 05:46:49 | 顯示全部樓層
Originally posted by CR7 at 23-1-2005 03:30:


已經較左


講個名黎聽下??
我個snijier 都算浪射~~但係唔會成十幾個一場咁多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 11:08:46 | 顯示全部樓層
我成隊加埋最多果次得十一、二個.........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 12:49:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 23-1-2005 05:46 AM:


講個名黎聽下??
我個snijier 都算浪射~~但係唔會成十幾個一場咁多

偏攻VDV 偏防Kompany
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 13:44:00 | 顯示全部樓層
Originally posted by CR7 at 2005-1-23 12:49:

偏攻VDV 偏防Kompany

應該係你個陣有問題喇
vdv正常會係傳波多d
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:10:38 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-23 01:44 PM:

應該係你個陣有問題喇
vdv正常會係傳波多d

邊有話正唔正常 .... 睇你點set ja ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:13:20 | 顯示全部樓層
你個陣會有影響的 , 可能係成日踢到中間有空位 , 搞到佢地盲目咁遠射
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:19:59 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-23 14:10:

邊有話正唔正常 .... 睇你點set ja ....

我long shot 三個level都set過
vdv都唔遠射....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:20:38 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-23 02:19 PM:

我long shot 三個level都set過
vdv都唔遠射....

咁只係陣既問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:21:21 | 顯示全部樓層
如果你冇位俾佢傳俾前鋒佢可以被迫射囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:24:29 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-23 14:20:

咁只係陣既問題

最慘係sneijder既setting同佢一樣
vdv打ml
snejider打mr
sneijider反而射到唔停
但係見佢又成日入到...無理佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 16:01:04 | 顯示全部樓層
我之前用a米
打4231
pirlo打左正中場
場場8、9個射波
你都知milan有舒夫屈goal架啦
但係都唔夠pirlo射得多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 16:16:33 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 23-1-2005 02:24 PM:

最慘係sneijder既setting同佢一樣
vdv打ml
snejider打mr
sneijider反而射到唔停
但係見佢又成日入到...無理佢

e~
我用vdv打中間佢傳好多靚波同好少遠射ga wor
sneijder打左ml又冇乜浪射
係佢打amc多浪射ja bor
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:42 , Processed in 0.035037 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表