找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2329|回復: 13

[FM] 年青球員

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 12:24:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我有個年青球員
本來俾我買左
之後俾人free走左
我即刻買佢返黎(一季之後先過黎 唔知點解)
我等左一季
佢一返黎就話out of contract
走左
我就係咁
白白俾左725k
有冇人可以話我知點解?


另外我想借走bojinov
但係借極都借唔走
有咩辦法可以借走佢
我連add man都用埋
佢都話no intension
o係我度佢暫時冇發揮空間
發表於 2005-1-23 12:47:16 | 顯示全部樓層
因為佢仲係youth contract 所以人地可Approach to sign 你個球員
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 13:36:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 23-1-2005 12:47 PM:
因為佢仲係youth contract 所以人地可Approach to sign 你個球員

但係係發生o係同一時間咖喎
同埋就算人地approach to sign我個球員
都應該暫時仲係o係我間球會ga
唔係咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:09:55 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-23 01:36 PM:

但係係發生o係同一時間咖喎
同埋就算人地approach to sign我個球員
都應該暫時仲係o係我間球會ga
唔係咩?

乜野同一時間發生 ??

transfer window 開緊咪即刻過去人地度 lor ....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 16:00:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 23-1-2005 02:09 PM:

乜野同一時間發生 ??

transfer window 開緊咪即刻過去人地度 lor ....

佢一黎到
就即刻走左
應該係同一日

唔係人地簽走ga
你睇下張圖
佢e+冇球會ga
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 17:00:39 | 顯示全部樓層
佢幾時生日??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 17:21:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by 基維蝦 at 23-1-2005 05:00 PM:
佢幾時生日??

8.10.1988
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 20:33:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 23-1-2005 05:21 PM:

8.10.1988

有咩關係咖?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 22:14:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-23 08:33 PM:

有咩關係咖?

佢想睇下佢係咪youth contract ja ~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 22:15:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-23 04:00 PM:

佢一黎到
就即刻走左
應該係同一日

唔係人地簽走ga
你睇下張圖
佢e+冇球會ga

清楚少少 .... ok ??

黎到係指 ?? 由Roma 黎到Arsenal 定 ... ??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-24 05:17:56 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 23-1-2005 10:15 PM:

清楚少少 .... ok ??

黎到係指 ?? 由Roma 黎到Arsenal 定 ... ??

第一季買返用(roma to arsenal)
第一季完俾人簽走左(arsenal to ??)
我即刻簽佢
但係要等一季
第二季完左
佢黎到(?? to arsenal)
但係o係news到一睇到佢黎到個news
之後o個個news就係話佢out of contract
leave the club
就係咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 05:56:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-24 05:17 AM:

第一季買返用(roma to arsenal)
第一季完俾人簽走左(arsenal to ??)
我即刻簽佢
但係要等一季
第二季完左
佢黎到(?? to arsenal)
但係o係news到一睇到佢黎到個news
之後o個個news就係話佢out of contra ...


哦 , 明白 ~

應該係佢俾人簽走左咁你即刻簽佢 , 因為有條rule 一年內唔比兩次轉會 , 咁所以佢要第二季先黎得 , 而你比佢張contract 係到第二季完左only , 咁所以佢黎到就即刻變番out of contract ~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-24 17:27:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 24-1-2005 05:56 AM:


哦 , 明白 ~

應該係佢俾人簽走左咁你即刻簽佢 , 因為有條rule 一年內唔比兩次轉會 , 咁所以佢要第二季先黎得 , 而你比佢張contract 係到第二季完左only , 咁所以佢黎到就即刻變番out of contr ...

sit $ tim...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 17:48:14 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-24 17:27:

sit $ tim...

下次簽約果陣睇清楚年份嘛, 好重要架
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.032167 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表