找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1762|回復: 8

[FM] 費比恩安斯~

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 12:45:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
費比恩安斯(fbrian ernst) dmc 雲達不來梅
各位有冇用過佢ar~好唔好用~?
我個save入面4個mc,馬基里尼同雲保美都好老,巴迪斯達又成日傷,
得番林柏特頂得下,買唔買得過?
發表於 2005-1-23 12:49:47 | 顯示全部樓層
唔太like 用Pace 咁慢既人
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 12:56:33 | 顯示全部樓層
咁多蒙特個基爾(kehl)呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 13:02:00 | 顯示全部樓層
Originally posted by c2h6ethane at 23-1-2005 12:56 PM:
咁多蒙特個基爾(kehl)呢?
能力值唔太凸出...但都ok既~
係貴左少少囉~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 13:39:38 | 顯示全部樓層
Originally posted by c2h6ethane at 2005-1-23 12:45:
費比恩安斯(fbrian ernst) dmc 雲達不來梅
各位有冇用過佢ar~好唔好用~?
我個save入面4個mc,馬基里尼同雲保美都好老,巴迪斯達又成日傷,
得番林柏特頂得下,買唔買得過?

用過
都唔錯下
中場攔截都ok
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:15:04 | 顯示全部樓層
passing 20
fm入面無幾多個
電腦用一季有成20個assist
不過一開game要15m有d貴
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 14:19:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by kobain at 2005-1-23 02:15 PM:
passing 20
fm入面無幾多個
電腦用一季有成20個assist
不過一開game要15m有d貴

一開game 既話10M 都唔洗 ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 17:01:29 | 顯示全部樓層
巴拉斯仲好
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 18:04:04 | 顯示全部樓層
買馬斯查蘭奴啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.039533 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表