找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1784|回復: 4

[FM] 潜能問題 ?????

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 23:44:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我有個球員個pot ability有188 而ability係131我派係reserves why 佢d能力mo升過ge ??
發表於 2005-1-23 23:47:53 | 顯示全部樓層
擺耐d啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 00:00:31 | 顯示全部樓層
不是一朝一夕的 , 可能一年先升得十幾的
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 08:33:39 | 顯示全部樓層
你個training唔掂
你個訓練設施唔掂
無教練,得1-2個
球員到佐27,8歲到
球員23,24歲,開始慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 14:06:22 | 顯示全部樓層
I put my Cerci in the U-18 squad and his ability didn't increase, but once I loaned him to Ipswich, his ability increased by 8 within 2 wks.....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.015745 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表