找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: ANSONWAI

[FM] LEEDS...

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2005-1-27 23:45:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 2005-1-27 04:16 PM:
列斯用4-4-2def都夠升上超聯啦



冇錯~ 應該得 ~

而家第4緊 ~~

不過我唔like 打def 既波.... 我lose 都要打att type ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 11:16:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by ANSONWAI at 27-1-2005 11:44 PM:


比堤、法蘭迪保亞有 ~~

sell 唔出ga la .

100k 都冇人要d 人..

借人.. 我個save d 借人all 唔得lor .... 得個d 又唔肯黎....

不過都好玩

我意思sell你squad唔要嗰啲人....至於比堤嗰啲,我都知佢地難sell,所以你份約可以唔簽咁長...而借人嗰啲都係我舉例既方法嚟啫...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:48:51 | 顯示全部樓層
有無簽麥保馬同伊漢文斯呀, 佢係我隊列斯聯既升班功臣
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 22:21:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by philipgarnett at 2005-1-28 11:16 AM:

我意思sell你squad唔要嗰啲人....至於比堤嗰啲,我都知佢地難sell,所以你份約可以唔簽咁長...而借人嗰啲都係我舉例既方法嚟啫...


oic ~~ 我明你講乜la ~~
但係我已經list 哂我first squad d 人ga la ~~ 冇人要都冇計~

新sign 個d 我都係sign 1年ga jar , 之後佢地就要走la ... 唔續我下年wor
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 22:22:17 | 顯示全部樓層
Originally posted by 拉迪比 at 2005-1-28 01:48 PM:
有無簽麥保馬同伊漢文斯呀, 佢係我隊列斯聯既升班功臣



麥保馬呢個有wor , 後面個個唔知乜水...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 03:06:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by ANSONWAI at 1-2-2005 10:21 PM:


oic ~~ 我明你講乜la ~~
但係我已經list 哂我first squad d 人ga la ~~ 冇人要都冇計~

新sign 個d 我都係sign 1年ga jar , 之後佢地就要走la ... 唔續我下年wor

哦哦..
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 21:38:01 | 顯示全部樓層
Originally posted by ANSONWAI at 1-2-2005 22:22:



麥保馬呢個有wor , 後面個個唔知乜水...
上屆既土耳其國腳
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-3 01:56:37 | 顯示全部樓層
Originally posted by ANSONWAI at 2005-2-1 10:22 PM:



麥保馬呢個有wor , 後面個個唔知乜水...

Ilham Mansiz
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-3 04:10:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-2-3 01:56 AM:

Ilham Mansiz

那個m不是n嗎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:12 , Processed in 0.026409 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表