找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3421|回復: 28

[FM] FC可以打AM位置嗎?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-25 15:03:22 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我有個球員本來係AM/FC
我長期將佢放響AM位
但係佢無端端轉左得番FC
可以繼續俾佢打AM位嗎?
發表於 2005-1-25 15:05:58 | 顯示全部樓層
睇數值做人
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:07:37 | 顯示全部樓層
有D得有D唔得。
我用罗比坚尼打AMC效果好好。
你睇下教练对佢既评价拉,如果系Foward或者Midfield,都可以,如果系Striker就无甘好。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:09:48 | 顯示全部樓層
当然了,仲要睇你AM主要职责系咩。影子杀手定系前场组织者。passing、creativity、teamwork都好重要嘎。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-25 15:16:52 | 顯示全部樓層
原來係咁,唔該晒!
其實呢個球員數值唔係好,但係表現就唔錯,不過我係打低組別球會
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:19:40 | 顯示全部樓層
有时唔可以净睇数值,我都有个类似既球员,dribbling20,pace18,冲击力好强,替补上场经常入波。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:19:44 | 顯示全部樓層
Originally posted by choy991044 at 2005-1-25 03:05 PM:
睇數值做人

不知說了多少遍 .... 根本CM/FM 唔洗點睇position 既 .... 睇數值先仲緊要 .... 我上集先試過攞過D LC 打左中 , 咪又踢得好好

所以我唔明點解有人會講最好要一個SC + FC 先好之類既說話 , 睇數值既ja ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:20:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 2005-1-25 03:19 PM:
有时唔可以净睇数值,我都有个类似既球员,dribbling20,pace18,冲击力好强,替补上场经常入波。
你講既兩句說話有咩關聯 ???
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:26:43 | 顯示全部樓層
就哩两项数值过得去。其他都基本个位数。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:27:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 2005-1-25 03:26 PM:
就哩两项数值过得去。其他都基本个位数。

咁咪即係睇數值 .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:28:16 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 25-1-2005 03:19 PM:

不知說了多少遍 .... 根本CM/FM 唔洗點睇position 既 .... 睇數值先仲緊要 .... 我上集先試過攞過D LC 打左中 , 咪又踢得好好

所以我唔明點解有人會講最好要一個SC + FC 先好之類既說話 , ...


只能说明你哩个球员比较全面。但系如果叫FC打DL,一般都打唔好。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:29:14 | 顯示全部樓層
有时系全队打得好掩盖左一些打得差既球员。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:31:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 2005-1-25 03:28 PM:


只能说明你哩个球员比较全面。但系如果叫FC打DL,一般都打唔好。

睇數值既ja ..... 你搵到幾多個純 FC/SC Marking , Tackling 有14 ,5 以上先得ga ...... 有既用佢打都無妨ar
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:34:20 | 顯示全部樓層
哦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 15:49:04 | 顯示全部樓層
我反而想知佢個球員 "無端端變左得返 FC" 係點解喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 21:22:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by cantonlok at 2005-1-25 03:16 PM:
原來係咁,唔該晒!
其實呢個球員數值唔係好,但係表現就唔錯,不過我係打低組別球會


係低組別就更加唔會分得咁清 , 時不時見電腦用 SC 打中場 , 後衛打中場 , 中場打後衛都可以著哂火咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 21:43:51 | 顯示全部樓層
我見過菲臘仔打前鋒
當時我對 man utd 打 leg cup
man utd 唔知係咪唔著重呢個杯
次次都搵後備打, 早早就出局
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 22:53:06 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-25 03:19 PM:

不知說了多少遍 .... 根本CM/FM 唔洗點睇position 既 .... 睇數值先仲緊要 .... 我上集先試過攞過D LC 打左中 , 咪又踢得好好

所以我唔明點解有人會講最好要一個SC + FC 先好之類既說話 , ...


but if the player does not play in the position he can, the performance will be below 5
eg i used joe cole plaay mr for hal season but his average rating is below 5
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 23:03:51 | 顯示全部樓層
其實都要睇位置ga
我用阿仙奴,用reyes打amc屎到爆,打aml and fc都得bor
點知我用fm scout一睇佢唔o岩打amc..............
錯左唔好鬧~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-25 23:31:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by chowie at 2005-1-25 10:53 PM:


but if the player does not play in the position he can, the performance will be below 5
eg i used joe cole plaay mr for hal season but his average rating is below 5

eg i used Mutiu (AM RC) play FC for whole season but his average rating is 7.8x
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:23 , Processed in 0.034652 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表