找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: kkkkkkk

[FM] Rooney換adriano

[複製鏈接]
發表於 2005-1-27 11:03:04 | 顯示全部樓層
Originally posted by 郎拿細佬 at 2005-1-26 06:19 PM:
FM中adriano唔係好好用...我覺得

你唔識用only ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:02:56 | 顯示全部樓層
以能力講,緊係要阿祖啦...同埋夾唔夾到你可以scout下佢個適應力,又或者你係領隊,可以改下個陣嚟就佢,不過我諗對阿祖嚟講唔會係問題...
一句講哂,阿祖拍雲佬,掂!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:19 , Processed in 0.033512 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表