找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1472|回復: 2

[FM] train設施

[複製鏈接]
發表於 2005-1-27 15:53:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
由於我係用蚊型球會,所以個training設施係話"Need some investment"
經過一季努力,我終於都幫球會儲左大拿拿2.5M....
請問大家知唔知夠唔夠發展training設施呢?
又知唔知向個會申請左而佢又贊成既話會幾耐先開始發展呢?
發表於 2005-1-27 18:52:40 | 顯示全部樓層
我玩細球會果時通常都係季尾個會同我講加左 d 設施, 唔知佢幾時開始
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 01:41:04 | 顯示全部樓層
要幾耐唔定的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:25 , Processed in 0.020431 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表