|
|
首先唔好意思,唔知有冇post錯地方,希望板主見諒
請問非eu球員係英超仲需唔需要計attendance既呢?
如果有,請問係邊到有得check呢?
以前cm03/04係transfer果到有得睇
依家唔多覺眼.
如果冇,請問現實中係幾時開始實施既呢?
仲有,資金方面,以曼聯跟皇馬為例
曼聯是否以全年loss/profit而定每年既資金?
所以每次重新通知我有幾多資金既時候都會事先收回我原有既?
我賣出球員,假設以3m total,1m係即時比我既,2m係分24個月,但係我既資金唔止多左1m,請問何解呢?
而皇馬是否隨著球隊係比賽中贏取比賽而有既錢都可以使用?
還有,括"湖"中既95%是否代表可以使用95%?
謝. |
|