找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1695|回復: 14

[FM] [問][英超]關於非eu球員

[複製鏈接]
發表於 2005-1-31 12:59:39 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
首先唔好意思,唔知有冇post錯地方,希望板主見諒

請問非eu球員係英超仲需唔需要計attendance既呢?
如果有,請問係邊到有得check呢?
以前cm03/04係transfer果到有得睇
依家唔多覺眼.

如果冇,請問現實中係幾時開始實施既呢?

仲有,資金方面,以曼聯跟皇馬為例

曼聯是否以全年loss/profit而定每年既資金?
所以每次重新通知我有幾多資金既時候都會事先收回我原有既?
我賣出球員,假設以3m total,1m係即時比我既,2m係分24個月,但係我既資金唔止多左1m,請問何解呢?

而皇馬是否隨著球隊係比賽中贏取比賽而有既錢都可以使用?
還有,括"湖"中既95%是否代表可以使用95%?

謝.
發表於 2005-1-31 13:25:15 | 顯示全部樓層
今次係計國家隊o既attendance 黎簽working visa
好似係近16場國家隊比賽夠75%就得
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-31 13:52:34 | 顯示全部樓層
呢個我係上面都睇過
但係唔太清楚係咪得呢一個條件only

唔該晒你.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 15:27:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-1-31 01:52 PM:
呢個我係上面都睇過
但係唔太清楚係咪得呢一個條件only

唔該晒你.


或者, 球員的 reputation 至少 National 以上, 不過好多時都要 appeal 兼唔得
我只係簽過兩三個 reputation = national , 其它簽都係 continental
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-31 16:30:59 | 顯示全部樓層
即係除左由聯賽計attendance變做國家隊計attendance之外
都同以前一樣啦~~~

anyway thx a lot.
could u plz try to answer the questions after ?
coz i would like to know more about the system of clubs.
thx.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 01:59:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-1-31 12:59 PM:
曼聯是否以全年loss/profit而定每年既資金?
所以每次重新通知我有幾多資金既時候都會事先收回我原有既?
我賣出球員,假設以3m total,1m係即時比我既,2m係分24個月,但係我既資金唔止多左1m,請問何解呢?

而皇馬是否隨著球隊係比賽中贏取比賽而有既錢都可以使用?
還有,括"湖"中既95%是否代表可以使用95%?


你講既資金係指 .... ??

有得用幾多就係睇Remaining 個part 仲有幾多
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 07:45:53 | 顯示全部樓層
係指球會給予我去買球員既錢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 15:32:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-2-1 07:45 AM:
係指球會給予我去買球員既錢


如果個 board 話俾你 extra fund 就會加上去 lor
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 15:43:02 | 顯示全部樓層
以曼聯為例(由於小弟玩曼聯為主)

季初4m,11月話再比,變到14m

但之前我另外有一個又係曼聯既game
11月再比係比24m我

所以我想知係randomly比我丫,定係根據balance比我呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 15:57:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-2-1 03:43 PM:
以曼聯為例(由於小弟玩曼聯為主)

季初4m,11月話再比,變到14m

但之前我另外有一個又係曼聯既game
11月再比係比24m我

所以我想知係randomly比我丫,定係根據balance比我呢?


個 board 一定係先睇 balance 有幾多
其次我估係睇你用淨幾多之類掛~
因為我試過開季就用晒 d 錢咁滯, 咁個 board 就再俾多十幾 m 我
又試過開季冇乜用過 d 錢 (第二個 save, 同一隊), 個 board 就加左幾 m
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 19:01:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-2-1 03:43 PM:
以曼聯為例(由於小弟玩曼聯為主)

季初4m,11月話再比,變到14m

但之前我另外有一個又係曼聯既game
11月再比係比24m我

所以我想知係randomly比我丫,定係根據balance比我呢?

睇你仲有幾多錢同埋表現
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 23:34:58 | 顯示全部樓層
即係我用得多,佢比得多
用得少,extra比得少?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 23:50:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 1-2-2005 11:34 PM:
即係我用得多,佢比得多
用得少,extra比得少?

都話要睇埋你球隊d成績
我隊曼聯一開季得5m
好彩比賽win得多
所以十一月就俾30m我~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-2 01:32:01 | 顯示全部樓層
我自問都贏唔少...
佢比得11m我.........................................
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 09:02:32 | 顯示全部樓層
Originally posted by 流龍馬 at 2005-2-2 01:32 AM:
我自問都贏唔少...
佢比得11m我.........................................

"睇你仲有幾多錢同埋表現 "

.... 睇兩樣野的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:16 , Processed in 0.030557 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表