找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Maserati

[FM] 有冇人想開個server 一齊玩network play 呢~~??

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2005-2-3 16:00:12 | 顯示全部樓層
haha~~~
我都覺得 5 個人已經係極限..............
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-3 18:03:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by Maserati at 2005-2-3 04:00 PM:
haha~~~
我都覺得 5 個人已經係極限..............

4個差唔多 喇 , 5 個多過頭
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:13 , Processed in 0.031431 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表