找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1023|回復: 6

[FM] 玩唔到呀 ......

[複製鏈接]
Delpierfan 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-31 21:10:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今日買左隻正版碟喇 , Install 左 ...
但 Click 佢果陣彈左個類似味錶既野出黎, 好快消失左 .... 跟住就冇晒反應 ....
玩唔到 ....... 有冇人幫到我呀 ?
發表於 2005-1-31 21:11:13 | 顯示全部樓層
買正版咁有米@@
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 21:17:48 | 顯示全部樓層
試下 patch 左再開睇係咪咁
仲係咁就 reinstall (delete all folder)
再係咁就........唔知點........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 21:18:51 | 顯示全部樓層
Direct X 係咪8.1 or above ??
回復

使用道具 舉報

Delpierfan 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2005-1-31 21:19:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 31-1-2005 09:17 PM:
試下 patch 左再開睇係咪咁
仲係咁就 reinstall (delete all folder)
再係咁就........唔知點........


點樣 Patch 呀 ?
可以教下我嘛 , thanks ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 21:34:03 | 顯示全部樓層
Originally posted by 卍成 at 2005-1-31 21:11:
買正版咁有米@@

言則....各下非正版乎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 21:34:54 | 顯示全部樓層
Originally posted by Delpierfan at 2005-1-31 09:19 PM:


點樣 Patch 呀 ?
可以教下我嘛 , thanks ~

佢即係叫你update 做version 502 ...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.030179 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表