找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1549|回復: 3

[FM] 我想問有冇有方法可以將描述一項的顯示轉做全中文

[複製鏈接]
發表於 2005-2-1 04:00:11 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想問有冇有方法可以將描述一項的顯示轉做全中文,即是顯示做什麼中場指揮官,激情四射射手...等等....我現在是有些顯示中文,有些顯示英文...
發表於 2005-2-1 15:35:45 | 顯示全部樓層
唔明
你指邊度的顯示 ?
係咪用中文化之後 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 19:00:13 | 顯示全部樓層
你睇下係網上面有無patct 吧 ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 21:49:13 | 顯示全部樓層
激情射手...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.026778 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表