找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1150|回復: 1

[FM] 可唔可以教下我用Fm editor呀thx

[複製鏈接]
發緊夢ge人 該用戶已被刪除
發表於 2005-2-1 05:39:05 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
可唔可以教下我用Fm editor呀thx
我想自己change番d人因為未有新ge更新下載我又急住要玩個新隊所以未唸住係editor到make d球員轉番arm個會...但係唔知點解load唔到個database我唔知係唔係好似cm咁要改小小野如果係ge、教下我丫thx~~~
發表於 2005-2-1 08:55:33 | 顯示全部樓層
點度load 唔到database ?? start new game 個陣 ?? 如果係既只係你改錯野
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.026888 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表