找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1139|回復: 3

[FM] 球員問題

[複製鏈接]
發表於 2005-2-5 22:14:39 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
如果球員唔開心會有 unh
有球會想針佢會有  wnt

咁如果有球員個名左面有個  PR  既字,點解??
發表於 2005-2-5 22:22:05 | 顯示全部樓層
praise~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-5 22:22:09 | 顯示全部樓層
pr係你release左一d 對其他教練ge comment
球員對你comment ge reply

唔關happy唔happy事
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-6 01:37:53 | 顯示全部樓層
說明書有寫 ....

PR = Player reaction to recent media comment , 即係你對傳媒回應之後球員既反應 , 會有好有唔好的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.032569 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表