找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1376|回復: 2

[FM] 左腳...

[複製鏈接]
發表於 2005-2-7 20:42:18 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
如果果個球員踢慣左腳
有冇得訓練到右腳都得呀..
marochan14182 該用戶已被刪除
發表於 2005-2-7 21:38:17 | 顯示全部樓層
NOT POSSIBLE GA COZ IT DOES NOT IMPROVE PLAYERS' SKILL

FOR EXAMPLE MARADONA CAN ONLY USES LEFT FOOT
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 03:54:30 | 顯示全部樓層
即係原本個球員唔善長既腳得 1 , 你好難期望佢會升到15 ~ 就算原本已經有12 , 3 咁 , 都難升到的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.040785 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表