找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1119|回復: 2

[FM] [問]Free Kick

[複製鏈接]
發表於 2005-2-8 02:28:14 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
請問有冇可能做到死球戰術呢?
發表於 2005-2-8 04:00:01 | 顯示全部樓層
即係點 ??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 11:41:43 | 顯示全部樓層
著重於死球處理,想靠死球黎取得入球(假設全場死守)
free kick有直接射門
但有d地方好難射門,會變做出波啦
不過,如果我set死一個人射free kick,但係如果係傳波果陣又會係佢傳.....
射到波同傳波傳得到位好多時都唔會係同一個人
有冇咩特別既setting令到隊球係處理呢d死球方面會把握得好d?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:52 , Processed in 0.033106 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表