找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 8134|回復: 37

<<為食王 volume---4>>

[複製鏈接]
發表於 2005-7-20 19:22:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
<<為食王 volume---4>>

轉眼間便過了十日......

“各位觀眾,全城觸目,萬眾期待o既第五屆食神大賽即將展開!係節目開始之前,首先希望大家以熱烈o既掌聲歡迎我地o既節目主持人----陳啟太先生!

啪~~啪~~啪~~啪

“首先好歡迎大家來臨呢次o既比賽,相信大家都好期待一陣間我地D參賽者會煮出一D色香味俱全o既食物。好,首先等我介紹一下今次大賽o既評判,佢地分別係魔鬼蓮女士,傑夫MBA太平紳士,李應愛小姐,劉長先生,以及朱古力波先生。

“今次o比賽可謂十分之緊張刺激.因為十六位參賽者將會隨機分為八組,採取淘汰賽o既形式來競逐冠軍食神o既名銜!好喇,事不宜遲,而家螢光幕將會顯示出分組o既情況……

比賽編號  
01 肥勤 (花園餐廳) vs 蒼井小姐 (百人一豬)
02 滔哥 (豬油大排檔) vs 麥當勞叔叔 (麥當勞餐廳)
03 天才涼粉 (火焰大酒樓) vs 利達斯 (獨立)
04 肯德基伯伯 (肯德基餐廳) vs 九哥 (九記麵家)
05 魯振蕩 (TVB飯堂) vs dodo姐 (獨立)
06 文西 (青山飯堂) vs 張得豪 (創偽karaoke box)
07 擔卻比 (獨立) vs 必勝客姐姐 (必勝客餐廳)
08 William亨(燒餅大王) vs 阮氏兄妹-阮小祥&阮小兒 (孖潤腸餐館)

係比賽開始之前,希望大家為一代名廚李敢聯先生o既逝世進行一分鐘o既默哀儀式…….

一分鐘後

“好,第一場比賽,肥勤 vs蒼井小姐即將開始!

比賽開始了,肥勤究竟會以什麼菜式參賽呢?只見他輕輕鬆鬆的在打蛋,手勢非常純熟,而他的助手孫中生則在把菠蘿切片……

肥勤打完蛋後,便把一塊極品豬扒放在蛋汁中,豬扒吸收左蛋汁,特別有口感!!而孫中生把菠蘿切片後,便用蕃茄渣汁,到底花園餐廳的菜式是什麼呢?真是令人急不及待!

啊~原來是用新鮮的蕃茄汁來會意粉!而醮了蛋汁的豬扒,肥勤則用了煎的方法來烹調,原來肥勤的菜式就是豬扒會意粉,而飲品則是一杯很普通的凍檬茶。

另一邊廂.代表百人一豬的蒼井姐姐正在炸天婦羅!她所炸的天婦羅好像和我們平日所見的天婦羅有所不同…..色澤好像特別漂亮!

除了天婦羅,蒼井姐姐的參賽菜式還有豚肉拉麵!這碗拉麵一向都是百人一豬的招牌拉麵,”豚肉”即是代表”百人一豬”中的”豬”!而蒼井姐姐為這些菜式所調配的飲品是日本清酒。淡淡的清酒更能突顯天婦羅濃濃的香味……

“嘩………好正呀!!!!!!”現場觀眾突然在起哄……原來是蒼井姐姐不小心走光了……可惜電視機旁邊的觀眾無緣見到呢個盛況…蒼井小姐不經意的一露,竟吸引了大部份麻甩Fans的支持,當中還包括了身為評判的朱古力波和傑夫MBA太平紳士……看來肥勤處於絕對的劣勢……

試食時間~~~

“好好味呀~~~”此乃魔鬼蓮品嚐過蒼井的作品之後的反應~

Ichiban o既呢!”朱古力波亦然。

方才提到蒼井小姐所造的天婦羅很特別,原來關鍵就是在於麵包糠!蒼井用了”生命麵包”來炸天婦羅,使到她的作品融合了香港和日本的風味!評判一致都十分欣賞蒼井的作品。

但是,這場比賽的勝出者,不是蒼井,卻是肥勤!

<<待續>>

[ Last edited by 白賴仁_15 on 20-7-2005 at 07:32 PM ]
發表於 2005-7-20 21:38:30 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-20 21:39:53 | 顯示全部樓層
仲出
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-20 23:36:19 | 顯示全部樓層
笑到pk
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-21 00:34:22 | 顯示全部樓層
支持
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-21 02:39:32 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-21 12:16:54 | 顯示全部樓層
但是,這場比賽的勝出者,不是蒼井,卻是肥勤!
主角係唔會輸的~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-21 12:53:54 | 顯示全部樓層
eat
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-21 21:13:41 | 顯示全部樓層
Originally posted by devillin at  12:53:
eat

just like ur head
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-7-22 00:48:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 2005-7-21 12:16:
但是,這場比賽的勝出者,不是蒼井,卻是肥勤!
主角係唔會輸的~!

你都唔係主角,主角係我----白賴仁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-27 17:42:35 | 顯示全部樓層
半年出一集...~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-27 19:09:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by 白賴仁_15 at 2005-7-22 12:48 AM:

你都唔係主角,主角係我----白賴仁

呢集我仲唔係主角~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-28 22:21:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 2005-7-27 19:09:

呢集我仲唔係主角~!

~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-7-29 02:39:10 | 顯示全部樓層
豬扒會意粉 +cot

極普通的茶餐廳貨式~~€



我呢~~

[ Last edited by Reina Tanaka on 29-7-2005 at 02:43 AM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-30 22:41:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by 白賴仁_15 at 22-7-2005 12:48 AM:

你都唔係主角,主角係我----白賴仁

幾時出第5集
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-30 22:47:49 | 顯示全部樓層
Originally posted by 一野瓜柴 at 2005-9-30 10:41 PM:

幾時出第5集

第1個post就俾左阿白
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-1 01:38:20 | 顯示全部樓層
Originally posted by STAM at 2005-9-30 10:47 PM:

第1個post就俾左阿白

寓意阿白個故一野瓜柴
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-1 11:08:02 | 顯示全部樓層
Originally posted by STAM at 30-9-2005 10:47 PM:

第1個post就俾左阿白

咁第2個post俾你啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-1 11:09:01 | 顯示全部樓層
Originally posted by 捷克NeVeD子彈 at 1-10-2005 01:38 AM:

寓意阿白個故一野瓜柴
寓意阿白一野瓜柴多D


細佬之前做左好耐CD-Rom,都係時候出番個post
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-10-1 12:57:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by 一野瓜柴 at 2005-9-30 22:41:

幾時出第5集

明年1月
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-25 18:34 , Processed in 0.028017 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表