找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4786|回復: 22

[FM] fM2006 DEMO

[複製鏈接]
發表於 2005-9-13 09:00:02 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
發表於 2005-9-13 11:30:51 | 顯示全部樓層
我想問人冇人down到呢?
我就down唔到喇...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-9-13 12:15:43 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 13:28:11 | 顯示全部樓層
我 dl 緊
不過好 q 慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:26:00 | 顯示全部樓層
搞錯 ... 點解 Peter Crouch 會係 Liverpool ..................
不過係 Liverpool (URG) ...?

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:32:19 | 顯示全部樓層
bug掛…
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:33:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by 路斯加西亞 at 13-9-2005 05:26 PM:
搞錯 ... 點解 Peter Crouch 會係 Liverpool ..................
不過係 Liverpool (URG) ...?

Interesting!
a big fault
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:38:56 | 顯示全部樓層
Originally posted by 畢加索的馬 at 13-9-2005 05:33 PM:

Interesting!
a big fault


希望到正式版 , 唔會再有呢 d 錯 ...
因為 Crouch 來講 ... 放錯隊都真係算一個好大的錯誤
雖然我都知入 Data 入錯 都係好尋常 ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:42:49 | 顯示全部樓層
.php 用咩software開....?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:50:25 | 顯示全部樓層
how much i buy!!!!!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:52:18 | 顯示全部樓層
好似唔錯咁~不過我dl唔到
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 17:59:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by Heman at 13-9-2005 05:42 PM:
.php 用咩software開....?


php通常係論壇...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 19:41:47 | 顯示全部樓層
奧雲都未過紐卡素..班拿約左腳?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:53:36 | 顯示全部樓層
玩game 之前唔該睇睇o的前言先........

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:54:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by Heman at 2005-9-13 05:42 PM:
.php 用咩software開....?

你用notepad 開都得既....不過開黎做咩 ?? 你唔會識睇ga wor...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:58:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by 路斯加西亞 at 2005-9-13 05:38 PM:


希望到正式版 , 唔會再有呢 d 錯 ...
因為 Crouch 來講 ... 放錯隊都真係算一個好大的錯誤
雖然我都知入 Data 入錯 都係好尋常 ...

input 呢part data 個位做野個陣一定係發緊夢 , 入 Liverpool 打(揀)埋 FC 上去 , 真係手多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 23:03:49 | 顯示全部樓層
個web都有講個bug
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 23:20:06 | 顯示全部樓層
Originally posted by 路斯加西亞 at 13-9-2005 05:26 PM:
搞錯 ... 點解 Peter Crouch 會係 Liverpool ..................
不過係 Liverpool (URG) ...?

咩係URU?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 23:21:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by 神岸明子 at 13-9-2005 23:20:

咩係URU?

URG...

應該係烏拉圭
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 23:29:06 | 顯示全部樓層
alan smith 變左防中
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:49 , Processed in 0.030851 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表