找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4145|回復: 22

[FM] download 得好快既fm2006 demo

[複製鏈接]
發表於 2005-9-13 21:11:56 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
發表於 2005-9-13 22:08:51 | 顯示全部樓層
真係好快
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:27:24 | 顯示全部樓層
又真係快得好緊要
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:31:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by Keith at 2005-9-13 10:27 PM:
又真係快得好緊要
好慢喎我
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:32:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by Smithy at 13-9-2005 22:31:
好慢喎我

我10xxkb/s喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:43:12 | 顯示全部樓層
26.61KB/S
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-13 22:47:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by Keith at 2005-9-13 10:32 PM:

我10xxkb/s喎
我1xkb/s
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 00:12:54 | 顯示全部樓層
下載中~~~唔該曬
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 01:46:26 | 顯示全部樓層
Originally posted by Smithy at 13-9-2005 22:47:
我1xkb/s

又話自己部機快
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 01:56:56 | 顯示全部樓層
Originally posted by Keith at 2005-9-14 01:46 AM:

又話自己部機快
dl左成個鐘先搞掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 06:15:05 | 顯示全部樓層
Dl左3分鍾@@
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 10:29:10 | 顯示全部樓層
thx for sharing ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 12:11:19 | 顯示全部樓層
顶
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 17:05:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by Keith at 13-9-2005 10:32 PM:

我10xxkb/s喎

可唔可以講下你部機有什麼設備?
我只係1x kb/s
唔該
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 17:12:16 | 顯示全部樓層
Originally posted by 畢加索的馬 at 2005-9-14 05:05 PM:

可唔可以講下你部機有什麼設備?
我只係1x kb/s
唔該

睇ISP 同埋 個server , 我係學校同一個課室到一部機用左31秒 , 一部機用左5分鐘
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 18:10:16 | 顯示全部樓層
嘩...裝係學校度玩???
唔同isp唔同時間都唔一樣速度架啦...
不過都真係幾快....
我唔使三分鐘搞掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 18:22:55 | 顯示全部樓層
man utd一開始好有錢==
2百幾m debt==
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 20:54:55 | 顯示全部樓層
2.22MB/S
幾10秒搞掂-.-
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 21:23:42 | 顯示全部樓層
10k only
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-15 03:43:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by Jimmy522 at 14-9-2005 08:54 PM:
2.22MB/S
幾10秒搞掂-.-

我47sec先搞掂
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:49 , Processed in 0.036500 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表