找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1671|回復: 3

[FM] 點解我fm2006 demo度開唔到new game既!?

[複製鏈接]
發表於 2005-9-14 16:51:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
點解我fm2006 demo度開唔到new game既!?
發表於 2005-9-14 17:13:56 | 顯示全部樓層
話明demo仲比你話full game咩.用quick start啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-14 17:16:00 | 顯示全部樓層
一向都係.....demo 淨係可以玩Quick Start...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-17 07:50:47 | 顯示全部樓層
有冇其他的quickstart
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:49 , Processed in 0.025658 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表