找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2297|回復: 6

[FM] 我覺得06應該要改善下個租借球員

[複製鏈接]
發表於 2005-9-16 21:49:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我玩05 就算掛排出租都無人問津..就算想ADD MANAGE 借去第2個會都唔肯..就連D 預備隊都唔肯去..想佢地拿下經驗都唔得.迫於無奈要把佢地賣走
發表於 2005-9-16 22:14:44 | 顯示全部樓層
06成日問你loan 人

[ Last edited by Fantastic on 16-9-2005 at 11:28 PM ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-9-16 22:28:04 | 顯示全部樓層
LOAD?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-16 22:34:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by Fantastic at 16-9-2005 10:14 PM:
06成日問你load 人

'up'乜?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-16 22:46:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by Fantastic at 2005-9-16 10:14 PM:
06成日問你load 人

好似load一隻game咁load d人出黎 ?
你係認真定攪gag ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-16 23:27:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 16-9-2005 22:46:

好似load一隻game咁load d人出黎 ?
你係認真定攪gag ?

打錯字之嘛,你沒有試過嗎?知錯能改!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-9-17 01:48:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by Fantastic at 2005-9-16 10:14 PM:
06成日問你load

呢個gag幾好,幾搞笑
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:47 , Processed in 0.034427 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表