找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 洛奇

足球小將 Golden-23

[複製鏈接]
發表於 2006-5-21 10:39:42 | 顯示全部樓層
世青後真係好昆水~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 14:08:54 | 顯示全部樓層
原帖由 george_5002 於 2006-5-21  10:39 AM 發表
世青後真係好昆水~~~

應該話 世青 同2002 係一個分水嶺,前面同後面佢d風格差好遠....
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 14:14:13 | 顯示全部樓層
D 畫大大格, cut o西D 助理減低成本~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 15:58:40 | 顯示全部樓層
唉... 又講對荷蘭場四強比賽... 係你地唔知 ja.... 個陣時高橋係盡量想將日本隊對其他國家隊既比賽只係寫一次 (因為又係對個班人 , 人地無咁多新招數 , 可以話係佢懶得諗新野 , 去搞住日本隊 , 跟住再比日本隊去嬴波) , 真係有第二次再對壘就飛左佢唔會詳盡講哂成場波 (即係意大利個場分組賽同埋荷蘭場四強賽)

可能你會問幾時對過荷蘭黎 ?? 高橋陽一短篇集3 (p31- p 111) 是也
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 21:00:37 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-21  03:58 PM 發表
唉... 又講對荷蘭場四強比賽... 係你地唔知 ja.... 個陣時高橋係盡量想將日本隊對其他國家隊既比賽只係寫一次 (因為又係對個班人 , 人地無咁多新招數 , 可以話係佢懶得諗新野 , 去搞住日本隊 , 跟住再比 ...

佢想每隊講一次,不過我想佢每個球員講一次
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 21:01:44 | 顯示全部樓層
原帖由 george_5002 於 2006-5-21  02:14 PM 發表
D 畫大大格, cut o西D 助理減低成本~~~~

我肯定佢冇cut 助理
不過晝多本書之ma
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 21:02:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Wai 於 2006-5-21  09:00 PM 發表

佢想每隊講一次,不過我想佢每個球員講一次

x
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 23:33:08 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-21  15:58 發表
唉... 又講對荷蘭場四強比賽... 係你地唔知 ja.... 個陣時高橋係盡量想將日本隊對其他國家隊既比賽只係寫一次 (因為又係對個班人 , 人地無咁多新招數 , 可以話係佢懶得諗新野 , 去搞住日本隊 , 跟住再比 ...

中左keroro毒喎你
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 23:41:48 | 顯示全部樓層
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2006-5-21  11:33 PM 發表

中左keroro毒喎你

你第一日識我咩 我一向都係勁鍾意足小 , 好清楚足小各樣野ga 啦 , 通常講到黎呢個時候我又問起呢兩條問題

究竟係世青篇出現過既日本青年軍龍門 佐佐木健太有無講過野既呢 ??
當年志偉阿媽同卡路羅斯講話如果個屆WC巴西有勞比杜係度就會攞到冠軍  , 究竟個屆係幾時呢 ??
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-21 23:55:34 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-21  23:41 發表

你第一日識我咩 我一向都係勁鍾意足小 , 好清楚足小各樣野ga 啦 , 通常講到黎呢個時候我又問起呢兩條問題

究竟係世青篇出現過既日本青年軍龍門 佐佐木健太有無講過野既呢 ??
當年志偉阿媽同卡 ...

你誤會我了~我話"是也"
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 00:21:33 | 顯示全部樓層
巴西都對埋..今次可以對咩隊??
英格蘭...西班牙...定係千里達
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 00:39:33 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-21  11:41 PM 發表

當年志偉阿媽同卡 ...

從來冇"時間"出現過
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 00:57:28 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2006-5-22  12:39 AM 發表

從來冇"時間"出現過

個陣時仲未將現實同漫畫重疊 , 你有你踢學界 , 現實有現實咁去 , 咁人地畫個期個陣係83年 , 係咁兒帶過下世界杯呢個 term ja , 你同我講無時間 ??
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 01:31:05 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-22  12:57 AM 發表

個陣時仲未將現實同漫畫重疊 , 你有你踢學界 , 現實有現實咁去 , 咁人地畫個期個陣係83年 , 係咁兒帶過下世界杯呢個 term ja , 你同我講無時間 ??

冇確實的時間
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:19:39 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-21  09:02 PM 發表

x

所以我地講四強o個一格有問題唔等如唔明白佢高橋的意思,明白理解唔等需要認同

高橋特別出一本書講到荷蘭幾勁,之後一個志偉就攪掂成隊,最後一頁仲要荷蘭個10號話係世青報仇,仲有源三隻手都好似係佢整傷
e d完全冇交代.......點都要整返半期講下荷蘭點報仇同源三點報仇掛???
咁都叫係一個好故仔?.....我唔係話佢成故仔有問題,不過e 度有個好另人唔滿意的地方囉....

爆哥,睇野唔係成套書背晒就得,有時都係分析一下到時邊度好邊度唔好先得架...咁先係欣賞
你問o個d問題就算我唔識,我查返d 書都得啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:21:22 | 顯示全部樓層
原帖由 源.京一 於 2006-5-22  12:21 AM 發表
巴西都對埋..今次可以對咩隊??
英格蘭...西班牙...定係千里達

英格蘭 對左啦, 不過又係兩頁對..對方主力同志偉對一次敗陣,傷左,被炒
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:31:47 | 顯示全部樓層
原帖由 Wai 於 2006-5-22  11:21 AM 發表

英格蘭 對左啦, 不過又係兩頁對..對方主力同志偉對一次敗陣,傷左,被炒

個隊係烏茲別克
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:35:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Wai 於 2006-5-22  11:19 AM 發表

所以我地講四強o個一格有問題唔等如唔明白佢高橋的意思,明白理解唔等需要認同

高橋特別出一本書講到荷蘭幾勁,之後一個志偉就攪掂成隊,最後一頁仲要荷蘭個10號話係世青報仇,仲有源三隻手都好似係佢整傷
e d完全冇交代.......點都要整返半期講下荷蘭點報仇同源三點報仇掛???
咁都叫係一個好故仔?.....我唔係話佢成故仔有問題,不過e 度有個好另人唔滿意的地方囉....

爆哥,睇野唔係成套書背晒就得,有時都係分析一下到時邊度好邊度唔好先得架...咁先係欣賞
你問o個d問題就算我唔識,我查返d 書都得啦....

我覺得除左你之外大家都係ga wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:40:47 | 顯示全部樓層
原帖由 Wai 於 2006-5-22  11:19 AM 發表

所以我地講四強o個一格有問題唔等如唔明白佢高橋的意思,明白理解唔等需要認同

高橋特別出一本書講到荷蘭幾勁,之後一個志偉就攪掂成隊,最後一頁仲要荷蘭個10號話係世青報仇,仲有源三隻手都好似係佢整傷
...


not 10號, 拜仁加爾富特 should be 14號
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-5-22 11:42:31 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2006-5-22  11:31 AM 發表

個隊係烏茲別克


no, he is talking the previous tv version, japna vs england.  

he is not talking about 世青篇.

[ 本帖最後由 ThShevchenko 於 2006-5-22  11:43 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:50 , Processed in 0.033849 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表