找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 洛奇

足球小將 Golden-23

[複製鏈接]
發表於 2005-10-17 00:26:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by 洛奇 at 2005-10-9 16:34:
http://gaforum.org/showthread.php?t=125205

原來係足球小將 golden-23 go for germany

日本係德國捧杯乎

原發文者: 蒲公英
講小志強射波省死人要坐監好過啦
番外編~監獄足球

原發文者: 小白熊
用足球越獄嗎?? lol
一腳射穿幅牆.....

回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-19 16:37:05 | 顯示全部樓層
Originally posted by yuren at 17-10-2005 00:26:

原發文者: 蒲公英
講小志強射波省死人要坐監好過啦
番外編~監獄足球

原發文者: 小白熊
用足球越獄嗎?? lol
一腳射穿幅牆.....


回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 00:28:03 | 顯示全部樓層
吉良耕三做 U-22 領隊

肥仔龍門 中西 終於有份入國家隊 不過只係30人初步名單有份 ja
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 01:05:08 | 顯示全部樓層
WHERE有得睇!?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 01:16:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by Schmeven at 2005-10-23 01:05 AM:
WHERE有得睇!?

少年Jump
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 01:19:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-10-23 12:28 AM:
吉良耕三做 U-22 領隊

肥仔龍門 中西 終於有份入國家隊 不過只係30人初步名單有份 ja

中西唔係好過森崎咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 07:06:14 | 顯示全部樓層
作者唔明咩叫見好就收
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 07:56:54 | 顯示全部樓層
Originally posted by Vincent_Chan at 2005-10-23 07:06 AM:
作者唔明咩叫見好就收
已經越搞越爛
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 11:16:20 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-10-23 12:28 AM:
吉良耕三做 U-22 領隊

肥仔龍門 中西 終於有份入國家隊 不過只係30人初步名單有份 ja

日本永遠都係得呢191+1 個人踢足球
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 12:34:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-10-16 07:32 PM:
高橋咁樣畫既話都ok ar 下 , 去得好快 , 一個chapter 已經講完左一場波 , 可以話係一個紀錄

你記錯左了...記錄係世青一格就攪掂一場


已經睇緊第二回,不過睇唔明日文...好似又出兩個新人..不過唔知係唔係日本隊的
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 13:48:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by Wai at 2005-10-23 12:34 PM:

你記錯左了...記錄係世青一格就攪掂一場


已經睇緊第二回,不過睇唔明日文...好似又出兩個新人..不過唔知係唔係日本隊的

個o的唔計啦...... 我係指有現場描述個o的比賽.... 呢個係最快 , 如果計埋無現場描述個o的 , 以前有一格講哂幾場波tim wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 14:30:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-10-23 13:48:

個o的唔計啦...... 我係指有現場描述個o的比賽.... 呢個係最快 , 如果計埋無現場描述個o的 , 以前有一格講哂幾場波tim wor

對烏茲別克果場
差唔多剩係同果條友鬥力鬥左一野就交代完
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 19:36:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by 孫中謝拉特.奧雲 at 2005-10-23 02:30 PM:

對烏茲別克果場
差唔多剩係同果條友鬥力鬥左一野就交代完


對荷蘭咪用左一頁咁大把囉
順便介紹埋空降射球
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 19:38:57 | 顯示全部樓層
Originally posted by 講野無point的人 at 2005-10-23 01:19 AM:

中西唔係好過森崎咩


南葛系有著數架
差唔多成隊都可以入選日本青年軍啦果時
可以整夠十一人出黎踢

森崎
岸田 浦邊 高真吾 石崎
龍一 志偉 泰來 守中衛
來興 新田

但除左中場中兩個加顏部擋球果位
再加埋新田之外,其他人十年先有得出一次
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 19:41:53 | 顯示全部樓層
其實玩野咁講句
巴西同墨西哥果d龍門淨係救唔到戴志偉d射波
咁其他人射果時咪由佢囉,使乜擋
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 20:19:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by 捷克NeVeD子彈 at 2005-10-23 07:38 PM:


南葛系有著數架
差唔多成隊都可以入選日本青年軍啦果時
可以整夠十一人出黎踢

森崎
岸田 浦邊 高真吾 石崎
龍一 志偉 泰來 守中衛
來興 新田

但除左中場中兩個加顏部擋球果位
再加埋新田 ...

我幾llike守中衛
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-24 16:24:26 | 顯示全部樓層
Originally posted by 講野無point的人 at 2005-10-23 20:19:

我幾llike守中衛

me2
又靚仔
仲有絕招
五米飛頂,中距離射門
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-24 19:26:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by 白賴仁_15 at 2005-10-24 04:24 PM:

me2
又靚仔
仲有絕招
五米飛頂,中距離射門

頭搥殺哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-25 01:45:33 | 顯示全部樓層
Originally posted by 講野無point的人 at 2005-10-23 08:19 PM:

我幾llike守中衛


修哲三條友之中佢最有前途
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-25 11:16:04 | 顯示全部樓層
我中意葵新伍
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:33 , Processed in 0.037972 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表