原帖由 阿爆 於 2007-11-23 05:53 PM 發表 高橋唔想佢兩個咁快消失 , 同埋仲未諗到點樣畫先最好
使用道具 舉報
原帖由 阿爆 於 2007-11-11 01:15 AM 發表 佢兩個自己都話.. 人大左 , 體形 , 體重令到用空中技既負擔大左好多... 如果毅然出盡全力使用空中技既時候佢兩個... 佢兩個人隻腳就會出事... 最後仲話如果我地咁樣做可以令到球隊參加奧運的話... 我地會將兩個人 ...
原帖由 阿爆 於 2007-11-9 10:02 PM 發表 有 , 立花兄弟會出新超必高空足球先開紀錄 , 跟住佢兩個就gameover 立花兄弟可能就此消失係足小既比賽入面...
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2007-11-29 10:20 PM 發表 亢龍霸呀頂你? 一用就玩完
原帖由 阿爆 於 2007-12-1 11:55 AM 發表 1:0 最尾個格... 令我感覺到2:0 , 3:0 , 跟住比人入番粒... 大家為左唔可以白白睇住立花兄弟犧牲... 個個都超有鬥志 , 最後并川入波吹雞完場...
原帖由 白賴仁_15 於 2007-12-1 05:29 PM 發表 寧願立花兄弟果d死x晒都唔叫志偉佢地返黎幫拖 吉良教練好狠毒
原帖由 阿爆 於 2007-12-1 06:06 PM 發表 只係決定左唔用志偉佢地之後立花兄弟先去搵吉良教練
原帖由 阿爆 於 2007-12-8 10:15 PM 發表 2:0 會係邊個入 ?!
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-12-8 10:18 PM 發表 泰萊/岩岩換入黎果pair前鋒
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-12-21 10:49 PM 發表 最後唔會係健威同新田用雙人射球呀嘛
原帖由 阿爆 於 2007-12-21 11:53 PM 發表 健威彈個波比新田 , 跟住到講新田點練招 , 係再下一個road 新田就射入波 , 應該係咁
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.043222 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.