找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Frank Ng

[FM] 歡迎各位提供有售FM 2006之店舖名單

[複製鏈接]
發表於 2005-10-22 18:53:28 | 顯示全部樓層
Originally posted by batistutadavid at 2005-10-22 06:48 PM:
多謝你提供皇室堡有,我立即出去買左隻,真係好抵$299
皇室堡在銅鑼灣

[ Last edited by batistutadavid on 22-10-2005 at 06:50 PM ]

知唔知而家仲有幾多隻
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 18:55:11 | 顯示全部樓層
我提供佢個電話太家打去問
28810171
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 19:03:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by cmc_chris at 2005-10-22 03:02 PM:
貴左咁多既

前幾集都係220

上集$320 , 再上一集無記錯都要$240 , 再對上集印象中都唔指$220 wor ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 19:03:22 | 顯示全部樓層
我又去買先
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 19:15:37 | 顯示全部樓層
多謝上面那位仁兄介紹, 即刻走去買, 正呀! 二九九元!!!合理啦!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 19:17:21 | 顯示全部樓層
Originally posted by batistutadavid at 2005-10-22 06:55 PM:
我提供佢個電話太家打去問
28810171

叫佢留左啦
聽日先去拎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 19:17:34 | 顯示全部樓層
我六點半買了, 老細話仲有數十隻, 快點去買吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 20:49:19 | 顯示全部樓層
我樓下都有得買(粉嶺)....但要350$=.=....
剛剛先到貨~~聽日買~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 21:13:00 | 顯示全部樓層
多謝提供皇室堡有得買個位玩家,
我都岩岩係個度買左隻喇..
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 22:17:15 | 顯示全部樓層
唉~~~~ 真係好貴 ar , 我地做學生既真係買唔起 ga wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 23:07:06 | 顯示全部樓層
聽日一早去買先
希望仲有貨...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-22 23:26:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-10-22 07:03 PM:

上集$320 , 再上一集無記錯都要$240 , 再對上集印象中都唔指$220 wor ....

可能佢買特價貨呢
我見有d game shop係會比出面平10~50不等
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 00:09:24 | 顯示全部樓層
Originally posted by JohnTerry at 2005-10-22 07:17 PM:

叫佢留左啦
聽日先去拎

do u know the shop when will open it?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 01:36:19 | 顯示全部樓層
我都係特登去左銅鑼灣買~~THX晒~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 02:29:51 | 顯示全部樓層
o係淘大訂左....22/10 己經有得拎了 , 不過唔見佢拎出來賣咁....應該要過多幾日先有我估

貴左30蚊....上集應該係$320 ...今次$350 ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 10:43:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by eric1018 at 2005-10-22 04:16 PM:
今天我去左皇室保找,竟然俾我在12樓的cdexpress找到,個老細話剛剛飛機運到,我係第一個買,售價為299,要買就要快,因為老細只入左40隻


我尋日上去行左一周, 不過見成間野冇人行, 所以冇入去問.......可惜

299真係抵, 貧窮前線 ge 我都要去買 la(等唔切出糧)
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 10:57:46 | 顯示全部樓層
有冇人知沙田個邊有冇?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 12:52:20 | 顯示全部樓層
粉嶺邊度呀...我想去睇睇呀...叫咩野名呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 15:12:00 | 顯示全部樓層
I live in Fanling too! Where is the shop?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-10-23 19:29:41 | 顯示全部樓層
今日去皇室堡間CD EXPRESS買左啦.....
真係多謝提供個位朋友.....THANKS.........
299...正呀....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:37 , Processed in 0.034277 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表