原帖由 阿爆 於 2009-11-2408:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
未, 應該會即刻拍番集交代佢出左國~~~~
之後就遇到意外死左?:(
:icon100:
rip:( :( :(
原帖由 阿爆 於 2009-11-2420:20 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
未, 應該會即刻拍番集交代佢出左國~~~~
幾個卧底查佢單野開到咁大,點收科?:icon074:
r.i.p
人生無常:(
原帖由 rob_van_dam 於 2009-11-2420:04 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
TVB整左個片頭紀念:icon069:
sorry where can rewind?
rip
rip
4r8_YFDsQds
[ 本帖最後由 橙色力量 於 2009-11-2510:44 PM 編輯 ]
rip
r.i.p:(
rip
無左你失色好多:icon114: :sacchi:
轉貼:icon074:
RIP
呢個...真係好突然..台慶果時仲見到佢..
rip...
x你老味唔x係丫嗎:icon099:
rip:icon099: :icon099:
r.i.p. ......:icon003:
rip...
rip........................
:( :( :(
原帖由 makkaho 於 2009-11-2408:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
之後就遇到意外死左?:(
應該唔會.. 只係出國去搞大project 傾生意咁淡化左佢個角色
r.i.p.:(