tvb個頌奨禮果個最高榮譽獎應該會歸佢嗎:icon074:
rip
Tonight 12:15 am 懷念陳鴻烈 星星同學會 :icon099:
原帖由 阿爆 於 2009-11-2518:51 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Tonight 12:15 am 懷念陳鴻烈 星星同學會 :icon099:
會唔會搵日播大醉俠?:icon099:
係咪之前拍左果D TVB 家下唔會播?
原帖由 TinTin 於 2009-11-2509:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係咪之前拍左果D TVB 家下唔會播?
要再度下, 單元故事個o的可以照播到, 有關主線故事個o的就要諗諗計... 因為本來呢.. 大結局前既主線故事主角就係佢.. 而家佢走左.. 分分鐘要成個故事改哂佢...
原帖由 阿爆 於 2009-11-2612:03 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
要再度下, 單元故事個o的可以照播到, 有關主線故事個o的就要諗諗計... 因為本來呢.. 大結局前既主線故事主角就係佢.. 而家佢走左.. 分分鐘要成個故事改哂佢... ...
唔希望寫死大閏生,編劇真係兜唔返?:icon074:
原帖由 射手shooter 於 2009-11-2608:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔希望寫死大閏生,編劇真係兜唔返?:icon074:
好似決定左寫佢失左蹤
咪玩啦, 包國仁, 咁都仲要問?
就係因為放唔低, 你先會諗盡做自己能力範圍內嘅事, 希望令佢幸福
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-708:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪玩啦, 包國仁, 咁都仲要問?
就係因為放唔低, 你先會諗盡做自己能力範圍內嘅事, 希望令佢幸福
有o的似上輯既feel.. 可以為左佢既幸福不惜一切
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-708:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪玩啦, 包國仁, 咁都仲要問?
就係因為放唔低, 你先會諗盡做自己能力範圍內嘅事, 希望令佢幸福
佢e d係中國文學上ge設問
所以根本唔洗答:icon101:
結局咪又係做返一齊:icon102:
原帖由 阿爆 於 2009-12-722:58 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有o的似上輯既feel.. 可以為左佢既幸福不惜一切
而放唔低可以係一種美好
只要係以對方嘅幸福為第一志願
就算礙於自己能力所限而不再出手/插手
"I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.
And I will always love you."
原帖由 Eric Fong 於 2009-12-800:52 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢e d係中國文學上ge設問
所以根本唔洗答:icon101:
結局咪又係做返一齊:icon102:
睇戲極少入戲嘅我
的確只接受以上結局
很好
雖則我寧可看童話而不看寫實劇
(楊千嬅當年 Miriam's Music Box 專輯歌詞本中
第一首歌 "一個人的童話" 之後那段感想:
從來覺得政府應該把所有童話故事
寓言文學同時列為三級刊物,皆因
這些才是現世代給成年人閱讀的,
看完以後,滿足感相比起那些只有
肢體語言的刊物肯定更高.)
[ 本帖最後由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1408:39 PM 編輯 ]
today very nice.
遠睇又幾似KAMA:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2920:12 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
遠睇又幾似KAMA:icon101:
:tuzki33:
已經去到陳鴻烈去左之後的戲份嗎?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2920:21 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
已經去到陳鴻烈去左之後的戲份嗎?
可能啦
:icon121:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2908:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
已經去到陳鴻烈去左之後的戲份嗎?
28果集仲有
原帖由 天才守門員 於 2009-12-2908:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
已經去到陳鴻烈去左之後的戲份嗎?
未... 之後會有一集係講佢死左, 會有個追悼會的