henrytam 發表於 2010-1-1 20:22:49

男子組就是好睇的保證:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-5 20:32:56

明晚
:(

射手shooter 發表於 2010-1-5 20:33:54

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-520:32 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明晚
:(

大閏生:icon074:

Hakkinen 發表於 2010-1-6 11:10:16

點解我今晚約左人 :( 唯有DL :(

阿爆 發表於 2010-1-6 20:15:35

真係睇得好投入... 明唔明場面, 音樂都唔係咩特別感動既位黎.. 但一幕一幕既畫面, 會令到我會心微笑同埋投入到喊呢...:icon099:

射手shooter 發表於 2010-1-6 20:28:36

我想要大閏生的紀念冊:icon074: :icon074: :icon074: :icon074:

[ 本帖最後由 射手shooter 於 2010-1-608:32 PM 編輯 ]

ken809 發表於 2010-1-6 20:32:31

一路走好:icon099: :bye:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-7 20:10:07

高登未來 cap 圖?
由孟買返來
"慘過返印度"?
:icon101:

StupidPhilip 發表於 2010-1-7 22:49:55

周政名做最後大佬? :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2010-1-10 01:22:36

年二十九大結局:(

hehe0114 發表於 2010-1-13 20:38:09

我真係好鐘意呢兩集既預告

古都 發表於 2010-1-13 20:40:33

讓愛讓到咁:icon102:

Eric Fong 發表於 2010-1-14 03:54:45

e d半個鐘ge處境先最岩玩倒敘法:icon040:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-14 20:28:18

包公事業又唔係全無前景, 唉..


"如果真的選擇是我 我鼓起勇氣去接受"
--第一次 光良

Eric Fong 發表於 2010-1-14 22:04:24

e個有食唔食ge世界
會有幾多個包國仁:icon059:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-15 00:23:07

原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1422:04 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
e個有食唔食ge世界
會有幾多個包國仁:icon059:

咪就係咁先獨特
所謂 "萬中選一" 甚或 "萬中無一" 的好

Eric Fong 發表於 2010-1-15 00:55:43

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-1512:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


咪就係咁先獨特
所謂 "萬中選一" 甚或 "萬中無一" 的好

:icon075:

但係e集都俾社長出場吹兩嘴
對唔住, 真係好"利":icon068:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-15 00:59:07

原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1500:55 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon075:

但係e集都俾社長出場吹兩嘴
對唔住, 真係好"利":icon068:

沒法子
力捧同受歡迎嘅循環
加上社長哩個角色點樣屈機法我都唔再意外
:icon075:

Eric Fong 發表於 2010-1-15 16:24:58

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-1512:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


沒法子
力捧同受歡迎嘅循環
加上社長哩個角色點樣屈機法我都唔再意外
:icon075:

我愈黎愈覺得佢懶型
d人設鋪排搞到佢太太太太完美

我反而鐘意睇昌哥v多那士
i mean上套:icon074:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-15 20:09:42

原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1516:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我愈黎愈覺得佢懶型
d人設鋪排搞到佢太太太太完美

我反而鐘意睇昌哥v多那士
i mean上套:icon074:

我就冇乜大反感
我算係比較能夠接受戲劇將各種巧合 and/or 可能性疊成一塊

同事三分親
寫實位好似真係多d
頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14
查看完整版本: 畢打自己人