男子組就是好睇的保證:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
明晚
:(
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-520:32 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明晚
:(
大閏生:icon074:
點解我今晚約左人 :( 唯有DL :(
真係睇得好投入... 明唔明場面, 音樂都唔係咩特別感動既位黎.. 但一幕一幕既畫面, 會令到我會心微笑同埋投入到喊呢...:icon099:
我想要大閏生的紀念冊:icon074: :icon074: :icon074: :icon074:
[ 本帖最後由 射手shooter 於 2010-1-608:32 PM 編輯 ]
一路走好:icon099: :bye:
高登未來 cap 圖?
由孟買返來
"慘過返印度"?
:icon101:
周政名做最後大佬? :icon101:
年二十九大結局:(
我真係好鐘意呢兩集既預告
讓愛讓到咁:icon102:
e d半個鐘ge處境先最岩玩倒敘法:icon040:
包公事業又唔係全無前景, 唉..
"如果真的選擇是我 我鼓起勇氣去接受"
--第一次 光良
e個有食唔食ge世界
會有幾多個包國仁:icon059:
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1422:04 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
e個有食唔食ge世界
會有幾多個包國仁:icon059:
咪就係咁先獨特
所謂 "萬中選一" 甚或 "萬中無一" 的好
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-1512:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪就係咁先獨特
所謂 "萬中選一" 甚或 "萬中無一" 的好
:icon075:
但係e集都俾社長出場吹兩嘴
對唔住, 真係好"利":icon068:
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1500:55 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
但係e集都俾社長出場吹兩嘴
對唔住, 真係好"利":icon068:
沒法子
力捧同受歡迎嘅循環
加上社長哩個角色點樣屈機法我都唔再意外
:icon075:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-1512:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
沒法子
力捧同受歡迎嘅循環
加上社長哩個角色點樣屈機法我都唔再意外
:icon075:
我愈黎愈覺得佢懶型
d人設鋪排搞到佢太太太太完美
我反而鐘意睇昌哥v多那士
i mean上套:icon074:
原帖由 Eric Fong 於 2010-1-1516:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我愈黎愈覺得佢懶型
d人設鋪排搞到佢太太太太完美
我反而鐘意睇昌哥v多那士
i mean上套:icon074:
我就冇乜大反感
我算係比較能夠接受戲劇將各種巧合 and/or 可能性疊成一塊
同事三分親
寫實位好似真係多d