John Brown
真男人
大丈夫
脫帽致敬
:icon8:
WTF
今集完全應該要禁!唔和諧!
好正:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-1-2220:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
WTF
說真的
哩種受害我家都試過, 仲係俾個老輩份親戚呃
我爸話, 該老婦帶d孫女 (兩個都係我姑婆, 但仲細過我) 嚟我家拜年期間記低地址, 俾佢另一個仔向財務公司借錢
原帖由 makkaho 於 2010-1-2220:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
好正:icon101:
咪就係! :icon101:
唔好意思 打錯
:icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 射手shooter 於 2009-9-2520:38 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
宜家下午ATV重播嫁錯媽
突然覺得郭藹明可以完全勝任,又是福將:icon104:
甚至搵埋趙雅芝都work:icon104:
可惜amy冇乜興趣復出:(
郭藹明恨復出拍處境劇
睽違螢幕兩、三年的郭藹明,昨日出席活動時笑言被「戲蟲」狂咬,故打算「全面復出」。今年計劃工作至上的她,還向無綫獻媚,表示想接處境劇。談到造人大計,她表示會留精力去「做事」,加上家中已有大仔(指丈夫劉青雲),故暫時沒有考慮。
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20100205/photo/0205-00470-025b1.jpg
宜家真係唔好睇..鐘意以前多d