Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-19 20:30:41

John Brown
真男人
大丈夫
脫帽致敬
:icon8:

天才守門員 發表於 2010-1-22 20:24:56

WTF

天才守門員 發表於 2010-1-22 20:27:30

今集完全應該要禁!唔和諧!

makkaho 發表於 2010-1-22 20:28:25

好正:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-22 20:32:54

原帖由 天才守門員 於 2010-1-2220:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
WTF

說真的
哩種受害我家都試過, 仲係俾個老輩份親戚呃
我爸話, 該老婦帶d孫女 (兩個都係我姑婆, 但仲細過我) 嚟我家拜年期間記低地址, 俾佢另一個仔向財務公司借錢

Raul_Gonzalez 發表於 2010-1-22 20:33:32

原帖由 makkaho 於 2010-1-2220:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
好正:icon101:

咪就係! :icon101:

Eric Fong 發表於 2010-1-23 00:35:45

唔好意思 打錯
:icon101: :icon101: :icon101:

射手shooter 發表於 2010-2-5 21:21:28

原帖由 射手shooter 於 2009-9-2520:38 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


宜家下午ATV重播嫁錯媽

突然覺得郭藹明可以完全勝任,又是福將:icon104:

甚至搵埋趙雅芝都work:icon104:

可惜amy冇乜興趣復出:(

郭藹明恨復出拍處境劇
睽違螢幕兩、三年的郭藹明,昨日出席活動時笑言被「戲蟲」狂咬,故打算「全面復出」。今年計劃工作至上的她,還向無綫獻媚,表示想接處境劇。談到造人大計,她表示會留精力去「做事」,加上家中已有大仔(指丈夫劉青雲),故暫時沒有考慮。

http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20100205/photo/0205-00470-025b1.jpg

giggs903 發表於 2010-2-8 14:09:42

宜家真係唔好睇..鐘意以前多d
頁: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
查看完整版本: 畢打自己人