咸蛋超人外型或抄中國太陽神
13.08.2009 16:21
【商台互動中國組】 「銀河唯一的秘密,天際最強人物」相信大家都十分熟悉,就是誕生於60年代的咸蛋超人(Ultraman),伴隨不少人度過童年。眾所周知他是源自日本、來自宇宙。不過近日內地有學者指,咸蛋超人的靈感或是來自五千多年前的中國古文物。
內地收藏界專家孟憲清展示一件名為太陽神的水晶人。這件水晶人是他從內蒙古赤峰市一友人處得來。在赤峰市內有座紅山遺址,以埋藏著多如繁星的新石器時代文物而轟動世界,這件太陽神水晶人就是在紅山遺址內得到的,屬當時神祖類圖騰。
起初孟憲清並不知道自己收藏了一個「小超人」,直至一名小孩子無意的一句話,仔細對比過後方發現這個太陽神與咸蛋超人外型相似,同樣擁有兩顆咸蛋般的大眼睛。據資料記載,早在上世紀二三十年代,日本考古學家曾在紅山遺址進行挖掘,當時大批紅山文物被帶往日本,孟憲清推測可能是日本考古學家也挖掘到與太陽神類似的玉石,直至60年代圓谷英二受到啓發,從而設計出咸蛋超人的形象。
不過圓谷英二逝世多年,此說法已無從考證,雖純粹為孟憲清的個人推測,但他表示會作進一步研究。
耶穌也是中國人:lol: :lol:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1319:41 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
之前話費倫買佢我幾淆底:icon101:
一聽到個價就知唔使淆喇:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1307:41 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
咸蛋超人外型或抄中國太陽神
13.08.2009 16:21
【商台互動中國組】 「銀河唯一的秘密,天際最強人物」相信大家都十分熟悉,就是誕生於60年代的咸蛋超人(Ultraman),伴隨不少人度過童年。眾所周知他是源自日本、來 ...
:titter: :icon101:
中山雅史係咪諗住踢到50歲先收山?:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1307:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一聽到個價就知唔使淆喇:icon101:
1000萬先借後買,光頭佬實諗埋d縮數,借完就算:icon101:
我想問一個政府憑乜決定佢可以將納稅人金錢捐俾其他國家/地方?:icon102:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-1307:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一聽到個價就知唔使淆喇:icon101:
Pirlo果單我仲淆:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1307:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想問一個政府憑乜決定佢可以將納稅人金錢捐俾其他國家/地方?:icon102:
??
而家台灣新聞一直都播緊家屬悲慟、求助的樣子
看著看著 心情都好灰…
住在台北的本人 滿羞愧的…
搞得而家無晒心情追看劇…
原帖由 橋子 於 2009-8-1307:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
??
上年四川地震之後,我地的不該特首好豪咁將100億比左上面:o
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1308:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上年四川地震之後,我地的不該特首好豪咁將100億比左上面:o
咁勁…
原帖由 橋子 於 2009-8-1307:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
??
香港政府話捐5000萬俾台灣:icon082:
don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐?
呢樣野係咪應該係政府做?
以上純屬個人意見,不喜勿插:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-1307:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中山雅史係咪諗住踢到50歲先收山?:icon101:
佢都無得出啦:icon101:
三浦知良咪仲勁,起碼keep住得有得踢:icon101::icon101: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1308:02 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
上年四川地震之後,我地的不該特首好豪咁將100億比左上面:o
所以政府汲取教訓, 今次差咗200倍
原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
香港政府話捐5000萬俾台灣:icon082:
don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...
其實這種在台灣都是民間的社福團體、宗教團體為主要機構
我也不太同意用納稅人的錢去捐款
如果是救助人命方面的技術支援倒是不會拒絕吧
[ 本帖最後由 橋子 於 2009-8-1308:09 PM 編輯 ]
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1308:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢都無得出啦:icon101:
三浦知良咪仲勁,起碼keep住得有得踢:icon101::icon101: :icon101:
三浦踢乙組之嘛:icon101:
原帖由 橋子 於 2009-8-1308:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實這種在台灣都是民間的社福團體、宗教團體為主要機構
當我不安好心
我就係唔信政府捐錢無政治動機:icon087:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1320:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上年四川地震之後,我地的不該特首好豪咁將100億比左上面:o
變哂"地方稅收"了:icon082:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:08 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當我不安好心
我就係唔信政府捐錢無政治動機:icon087:
多少會有的吧…