|
|
發表於 2009-8-13 20:06:58
|
顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-13 08:05 PM 發表 
香港政府話捐5000萬俾台灣
don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...
其實這種在台灣都是民間的社福團體、宗教團體為主要機構
我也不太同意用納稅人的錢去捐款
如果是救助人命方面的技術支援倒是不會拒絕吧
[ 本帖最後由 橋子 於 2009-8-13 08:09 PM 編輯 ] |
|