傑夫仔 發表於 2009-8-13 20:10:20

原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

香港政府話捐5000萬俾台灣:icon082:

don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...
國際關係!!













好了,我們只是個小特區
這個時候電視不是應有賑災Show的嗎?:icon071:

Keith 發表於 2009-8-13 20:10:23

原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:08 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

當我不安好心
我就係唔信政府捐錢無政治動機:icon087:
大佬落柯打, 咩錢都要出啦:icon101:

橋子 發表於 2009-8-13 20:11:13

原帖由 射手shooter 於 2009-8-1308:08 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


變哂"地方稅收"了:icon082:

為左向北京輸誠囉…
誰叫人家是全球經濟發展最好的
西方都用力吹這個大泡泡呢

傑夫仔 發表於 2009-8-13 20:11:29

原帖由 makkaho 於 2009-8-1308:08 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

三浦踢乙組之嘛:icon101:
好過踢甲組後備都做唔倒:icon101:

Donald 發表於 2009-8-13 20:11:57

原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

香港政府話捐5000萬俾台灣:icon082:

don't get me wrong
我覺得捐錢係一件好事
好似誠哥捐錢,非常好,佢係捐自己錢
但納稅人繳俾政府的錢唔係應該用在該社會嗎?
我係想問,究竟係咪當奴同唐唐想捐就可以用政府錢捐? ...

我覺得以香港人o既性格,攪民間籌款都效果應該OK :icon112:

洗唔洗次次政府出手 :( :icon101:

橋子 發表於 2009-8-13 20:12:41

原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1308:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

國際關係!!












好了,我們只是個小特區
這個時候電視不是應有賑災Show的嗎?:icon071:

恕我想法極湍
我一直覺那些電視台搞的這種節目
心態上不會好健康

makkaho 發表於 2009-8-13 20:14:44

原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1308:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

好過踢甲組後備都做唔倒:icon101:
而家中山雅史仲係咪隊長?:icon101:

橋子 發表於 2009-8-13 20:14:48

愈看報道
愈覺得去年真的選錯人了

Eggio 發表於 2009-8-13 20:15:36

原帖由 Donald 於 2009-8-1308:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我覺得以香港人o既性格,攪民間籌款都效果應該OK :icon112:

洗唔洗次次政府出手 :( :icon101:
我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假:icon087: :icon101:

射手shooter 發表於 2009-8-13 20:15:41

原帖由 橋子 於 2009-8-1319:58 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家台灣新聞一直都播緊家屬悲慟、求助的樣子
看著看著 心情都好灰…
住在台北的本人 滿羞愧的…

那個不該前總统用左千幾億搞水利,怎麼會一招了?:onion7:

橋子 發表於 2009-8-13 20:16:55

原帖由 射手shooter 於 2009-8-1308:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


那個不該前總统用左千幾億搞水利,怎麼會一招了?:onion7:

結果証明…哎…

傑夫仔 發表於 2009-8-13 20:17:14

原帖由 makkaho 於 2009-8-1308:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

而家中山雅史仲係咪隊長?:icon101:
應該係club captain但唔係team captain
好似熱刺京治(?)咁:icon101:

橋子 發表於 2009-8-13 20:17:38

原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假:icon087: :icon101:

經濟前途就靠晒北京啦

Donald 發表於 2009-8-13 20:19:45

原帖由 Eggio 於 2009-8-1308:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺得以香港人o既性格,當奴唔把握機會討好上頭就勢係假:icon087: :icon101:

:icon075:

makkaho 發表於 2009-8-13 20:21:28

原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1308:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該係club captain但唔係team captain
好似熱刺京治(?)咁:icon101:
拿拿臨退休做教練把啦:icon101:

oolongtea 發表於 2009-8-13 20:22:15

戶田新片成爭奪對象

戶田惠梨香宣布主演十一月上映的電影《大洗星光》,她在片中是唯一的女主角,成為山田孝之等七位男士的爭奪對象。戶田在片中的七位男士面前,各有不同面貌,引起各男士的遐想。戶田表示,這是第一次在片場中只有她一位女演員,又笑謂七位男星看著她的目光均十分變態。

8P is good:icon075:

傑夫仔 發表於 2009-8-13 20:22:58

原帖由 makkaho 於 2009-8-1308:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

拿拿臨退休做教練把啦:icon101:
我諗玩埋今年應該退架喇
三浦就可能仲有得玩:icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

Eggio 發表於 2009-8-13 20:23:47

原帖由 oolongtea 於 2009-8-1308:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
戶田新片成爭奪對象

戶田惠梨香宣布主演十一月上映的電影《大洗星光》,她在片中是唯一的女主角,成為山田孝之等七位男士的爭奪對象。戶田在片中的七位男士面前,各有不同面貌,引起各男士的遐想。戶田表示,這是第一次在片場 ...
其實你係咪轉左會?:icon101:

oolongtea 發表於 2009-8-13 20:24:54

正美脹爆變「超人」

過氣玉女長澤正美人氣下滑,其主演日劇《我的妹妹》和電影《群青》均仆直,事業插水,令她受盡壓力,身形變得肥腫難分!近期正美由頭到腳也發福豐滿不少,疑她經常暴飲暴食,更被傳媒直指似足「麵包超人」。

:o :o :o :o :o

Eggio 發表於 2009-8-13 20:26:03

原帖由 oolongtea 於 2009-8-1308:24 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
正美脹爆變「超人」

過氣玉女長澤正美人氣下滑,其主演日劇《我的妹妹》和電影《群青》均仆直,事業插水,令她受盡壓力,身形變得肥腫難分!近期正美由頭到腳也發福豐滿不少,疑她經常暴飲暴食,更被傳媒直指似足「麵包超人」。

...
npnt:icon071: :icon101: :icon101: :icon101:
頁: 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天