makkaho 發表於 2009-12-6 23:17:25

喂係咪星期二睇架:icon092:
唔睇我有第二樣野做架,快d決定得唔得:icon092:

天才守門員 發表於 2009-12-6 23:17:53

原帖由 hoyte 於 2009-12-611:13 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon101:
精華個PART我都POST埋了,當奇卻扮純情潛水了:icon092: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-6 23:18:11

原帖由 makkaho 於 2009-12-611:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
喂係咪星期二睇架:icon092:
唔睇我有第二樣野做架,快d決定得唔得:icon092:
係,係係,係係係

makkaho 發表於 2009-12-6 23:20:19

原帖由 天才守門員 於 2009-12-611:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

係,係係,係係係
飛又未決定邊個去買,睇幾多點又未決定,有邊d人去又未知
姐係點:icon102:

天才守門員 發表於 2009-12-6 23:30:20

當然係古卓文啦:icon090:

henrytam 發表於 2009-12-6 23:34:34

個分好假丫x:icon101:

Donald 發表於 2009-12-6 23:34:42

0.1分:eek2:

天才守門員 發表於 2009-12-6 23:35:16

想要幾多分啊!出聲啊!

henrytam 發表於 2009-12-6 23:35:18

原帖由 makkaho 於 2009-12-611:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
喂係咪星期二睇架:icon092:
唔睇我有第二樣野做架,快d決定得唔得:icon092:
我個fd話唔睇:icon101:
咁我可能過來,不過星期二係咪真係得架?:icon101:

henrytam 發表於 2009-12-6 23:35:40

多謝TVB?:icon042:

Sol_Campbell 發表於 2009-12-6 23:35:47

好假呀0.1:icon092:

Donald 發表於 2009-12-6 23:37:13

SMS個度都唔止0.1分喇 :icon101:

假到 :mad:

Sol_Campbell 發表於 2009-12-6 23:38:15

原帖由 Donald 於 2009-12-611:37 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
SMS個度都唔止0.1分喇 :icon101:

假到 :mad:
即係今日佢輸左:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-6 23:40:33

原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-611:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

即係今日佢輸左:icon101:
當一齊唱背叛,已經明玩9佢啦:icon101:

makkaho 發表於 2009-12-6 23:43:37

原帖由 henrytam 於 2009-12-611:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我個fd話唔睇:icon101:
咁我可能過來,不過星期二係咪真係得架?:icon101:
個個都淨係話OK,但係就咩都未plan好:icon102:
你地plan好晒我就join你地,而家隊波唔夠人,而家你地又未plan好,聽日都未傾掂咁我去幫隊波手算:bye:

henrytam 發表於 2009-12-6 23:50:59

原帖由 makkaho 於 2009-12-611:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

個個都淨係話OK,但係就咩都未plan好:icon102:
你地plan好晒我就join你地,而家隊波唔夠人,而家你地又未plan好,聽日都未傾掂咁我去幫隊波手算:bye:
你要踢波咁不如第二日?:icon101:

其實上到幾時?:icon101:
我星期四唔得:icon101:

makkaho 發表於 2009-12-6 23:56:14

原帖由 henrytam 於 2009-12-611:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你要踢波咁不如第二日?:icon101:

其實上到幾時?:icon101:
我星期四唔得:icon101:
其實我冇所謂,波成日都有得踢,不過我如果早d知道你地呢邊點樣我可以早d決擇嘛

岩岩先上,未來2個星期都仲有得睇啦

FlyingDonkey 發表於 2009-12-7 00:00:32

原帖由 makkaho 於 2009-12-611:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實我冇所謂,波成日都有得踢,不過我如果早d知道你地呢邊點樣我可以早d決擇嘛

岩岩先上,未來2個星期都仲有得睇啦
不可能,明顯是聖誕前攝期作:(

AC米仔 發表於 2009-12-7 00:01:52

揾圖大訂飛先喇

makkaho 發表於 2009-12-7 00:05:42

原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-712:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不可能,明顯是聖誕前攝期作:(
實有,不過場數問題姐
頁: 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40
查看完整版本: 日藝176