WainSeven 發表於 2009-12-10 09:24:01

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-908:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://bbs.btpig.com/index.php
燈已熄
又話外國server:(
河蟹之光普照神舟

http://www.camoe.cn/announce.jpg

Eggio 發表於 2009-12-10 09:37:06

原帖由 henrytam 於 2009-12-1012:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

令人感動:onion42:
:icon075: :icon099:

橙色力量 發表於 2009-12-10 09:59:44

幸好,F組圖大做咗燈。:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-10 11:32:57

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090156598001260365309c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090042651001260365330c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090185424001260365309c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090937753001260365353c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090903023001260365353c.jpg






http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090929876001260365353c.jpg:icon101:

hoyte 發表於 2009-12-10 18:37:16

原帖由 橙色力量 於 2009-12-1012:36 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif


像西班牙鬥牛,已經成為了一種儀式。:(

:icon101:
:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-10 18:56:23

ccatv,咩q反對者都係社民連人:o 可能我識人少,但個批好似唔係LSD人:o

奇連士文再生 發表於 2009-12-10 19:21:46

在下用三年的時間打造出這個「劍心.日劇回憶」,也有信心就算重新寫另一個題材的「劍心.xx回憶」,可以有相同甚至是更高的成就,因為這三年來,在下練成的文筆和寫作經驗,還有認識到的大家,都可以幫在下精益求精。所以現在叫在下收皮的人,所謂路遙知馬力,走著瞧吧。

:icon040: :icon040:

Eggio 發表於 2009-12-10 19:22:50

原帖由 奇連士文再生 於 2009-12-1007:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在下用三年的時間打造出這個「劍心.日劇回憶」,也有信心就算重新寫另一個題材的「劍心.xx回憶」,可以有相同甚至是更高的成就,因為這三年來,在下練成的文筆和寫作經驗,還有認識到的大家,都可以幫在下精益求精。所以現在叫在下收 ...
:icon040: :icon040:









Frog in a well:titter:

[ 本帖最後由 Eggio 於 2009-12-1007:23 PM 編輯 ]

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:30:53

**!叫佢了哂D耳屎,聽真D背叛岩羅力威定亢帥克唱先9UP啦

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:33:49

**!曾寶儀在台灣撈左幾多年啊?國語唔夠好?:icon102:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-10 19:36:58

原帖由 Eggio 於 2009-12-1019:22 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon040: :icon040:

Frog in a well:titter:

:icon075:

人貴自知

無論多才多藝到咩地步
用專家腔發言之前, 都要先自我懷疑

makkaho 發表於 2009-12-10 19:37:24

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1007:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!曾寶儀在台灣撈左幾多年啊?國語唔夠好?:icon102:
關事架咩:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-10 19:37:45

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1019:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!叫佢了哂D耳屎,聽真D背叛岩羅力威定亢帥克唱先9UP啦

問題根本唔在聽, 而在認知

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:39:15

原帖由 makkaho 於 2009-12-1007:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

關事架咩:icon101:
ANTO MODE:我去加拿大都唔謂英文:icon101:
咁人地在台灣做左咁多年司儀,國語的應用應該無咩可批評吧?:icon101:

[ 本帖最後由 天才守門員 於 2009-12-1007:41 PM 編輯 ]

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-10 19:39:35

原帖由 makkaho 於 2009-12-1019:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

關事架咩:icon101:

哪又不一定
可是, 曾寶儀的 case 又確能順理成章地理解, 只要知道她於台灣娛樂界的閱歷
:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:40:54

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1007:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


問題根本唔在聽, 而在認知
即係咁,羅亢鬥唱背叛,好似佐敦用籃球1ON1比利:icon101: 而更離奇的係某人認為比利打籃球好過佐敦一樣:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:43:33

**!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-10 19:47:41

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1019:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?

即係咁
除非你想 and/or 有把握收人個 blog 皮
否則都係搵第樣野消遣比較好
:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-10 19:48:51

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1007:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


即係咁
除非你想 and/or 有把握收人個 blog 皮
否則都係搵第樣野消遣比較好
:icon101:
佢呢D打飛機高手,**極都係咁架啦

Eggio 發表於 2009-12-10 19:50:50

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1007:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢呢D打飛機高手,**極都係咁架啦
why so serious?:onion7:
頁: 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49
查看完整版本: 日藝176