原帖由 傑夫仔 於 2009-12-908:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://bbs.btpig.com/index.php
燈已熄
又話外國server:(
河蟹之光普照神舟
http://www.camoe.cn/announce.jpg
原帖由 henrytam 於 2009-12-1012:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
令人感動:onion42:
:icon075: :icon099:
幸好,F組圖大做咗燈。:icon101:
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090156598001260365309c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090042651001260365330c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090185424001260365309c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090937753001260365353c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090903023001260365353c.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091209/71459_200912090929876001260365353c.jpg:icon101:
原帖由 橙色力量 於 2009-12-1012:36 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
像西班牙鬥牛,已經成為了一種儀式。:(
:icon101:
:icon101:
ccatv,咩q反對者都係社民連人:o 可能我識人少,但個批好似唔係LSD人:o
在下用三年的時間打造出這個「劍心.日劇回憶」,也有信心就算重新寫另一個題材的「劍心.xx回憶」,可以有相同甚至是更高的成就,因為這三年來,在下練成的文筆和寫作經驗,還有認識到的大家,都可以幫在下精益求精。所以現在叫在下收皮的人,所謂路遙知馬力,走著瞧吧。
:icon040: :icon040:
原帖由 奇連士文再生 於 2009-12-1007:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在下用三年的時間打造出這個「劍心.日劇回憶」,也有信心就算重新寫另一個題材的「劍心.xx回憶」,可以有相同甚至是更高的成就,因為這三年來,在下練成的文筆和寫作經驗,還有認識到的大家,都可以幫在下精益求精。所以現在叫在下收 ...
:icon040: :icon040:
Frog in a well:titter:
[ 本帖最後由 Eggio 於 2009-12-1007:23 PM 編輯 ]
**!叫佢了哂D耳屎,聽真D背叛岩羅力威定亢帥克唱先9UP啦
**!曾寶儀在台灣撈左幾多年啊?國語唔夠好?:icon102:
原帖由 Eggio 於 2009-12-1019:22 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon040: :icon040:
Frog in a well:titter:
:icon075:
人貴自知
無論多才多藝到咩地步
用專家腔發言之前, 都要先自我懷疑
原帖由 天才守門員 於 2009-12-1007:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!曾寶儀在台灣撈左幾多年啊?國語唔夠好?:icon102:
關事架咩:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-1019:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!叫佢了哂D耳屎,聽真D背叛岩羅力威定亢帥克唱先9UP啦
問題根本唔在聽, 而在認知
原帖由 makkaho 於 2009-12-1007:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
關事架咩:icon101:
ANTO MODE:我去加拿大都唔謂英文:icon101:
咁人地在台灣做左咁多年司儀,國語的應用應該無咩可批評吧?:icon101:
[ 本帖最後由 天才守門員 於 2009-12-1007:41 PM 編輯 ]
原帖由 makkaho 於 2009-12-1019:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
關事架咩:icon101:
哪又不一定
可是, 曾寶儀的 case 又確能順理成章地理解, 只要知道她於台灣娛樂界的閱歷
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1007:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
問題根本唔在聽, 而在認知
即係咁,羅亢鬥唱背叛,好似佐敦用籃球1ON1比利:icon101: 而更離奇的係某人認為比利打籃球好過佐敦一樣:icon101:
**!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-1019:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
**!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?
即係咁
除非你想 and/or 有把握收人個 blog 皮
否則都係搵第樣野消遣比較好
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1007:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
即係咁
除非你想 and/or 有把握收人個 blog 皮
否則都係搵第樣野消遣比較好
:icon101:
佢呢D打飛機高手,**極都係咁架啦
原帖由 天才守門員 於 2009-12-1007:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢呢D打飛機高手,**極都係咁架啦
why so serious?:onion7: