CYBASTER 發表於 2009-12-7 22:30:09

星期三我可以wo:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-7 22:31:34

咁星期三啦:icon102: 最多我在學校呆等6個鐘:icon102: :icon101:

anto 發表於 2009-12-7 22:32:22

如果星期三我可以幫你地買大6版足週:icon101:

橙色力量 發表於 2009-12-7 22:33:46

咁我都就大家啦(希望唔好有X Factor事件發生):icon101:

anto 發表於 2009-12-7 22:33:48

咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto

橙色力量 發表於 2009-12-7 22:34:10

原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週

[ 本帖最後由 橙色力量 於 2009-12-710:39 PM 編輯 ]

anto 發表於 2009-12-7 22:34:57

原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
+大6版足週請註明 Thx:icon101:

橙色力量 發表於 2009-12-7 22:35:27

原帖由 anto 於 2009-12-710:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
+大6版足週請註明 Thx:icon101:

幾$?:eek2::icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-7 22:35:33

原帖由 橙色力量 於 2009-12-710:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

2. 橙力
3.天才+足週

CYBASTER 發表於 2009-12-7 22:36:25

原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto 冇學生優惠架?:icon101:

anto 發表於 2009-12-7 22:37:12

原帖由 橙色力量 於 2009-12-710:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


幾$?:eek2::icon101:
RMB8
我收你地HKD8啦,反正公司$:icon111:

anto 發表於 2009-12-7 22:39:33

原帖由 CYBASTER 於 2009-12-710:36 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇學生優惠架?:icon101:
唔見有:icon101:


PS 原來係65+6:icon101:

橙色力量 發表於 2009-12-7 22:40:06

原帖由 anto 於 2009-12-710:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
RMB8
我收你地HKD8啦,反正公司$:icon111:

:icon094::icon124:

anto 發表於 2009-12-7 22:43:02

咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該 :icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週


:icon101: :icon101:

CYBASTER 發表於 2009-12-7 22:43:29

咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該:icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴

Sol_Campbell 發表於 2009-12-7 22:45:15

原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto

今個星期三去荃灣citywalk2期 睇戲10蚊咋
不過未知有咩戲睇
聽日先開張:icon101:

anto 發表於 2009-12-7 22:46:55

原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-710:45 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


今個星期三去荃灣citywalk2期 睇戲10蚊咋
不過未知有咩戲睇
聽日先開張:icon101:
遠、遠、遠:icon101:

AC米仔 發表於 2009-12-7 22:53:35

咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴
5. 意甲阿二

anto 發表於 2009-12-7 22:54:46

蛋、MK、閒?:icon101:

Eggio 發表於 2009-12-7 23:03:37

原帖由 anto 於 2009-12-710:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
蛋、MK、閒?:icon101:
咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴
5. 意甲阿二
6.蛋+足週

:icon101:
頁: 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42
查看完整版本: 日藝176