星期三我可以wo:icon101:
咁星期三啦:icon102: 最多我在學校呆等6個鐘:icon102: :icon101:
如果星期三我可以幫你地買大6版足週:icon101:
咁我都就大家啦(希望唔好有X Factor事件發生):icon101:
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週
[ 本帖最後由 橙色力量 於 2009-12-710:39 PM 編輯 ]
原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
+大6版足週請註明 Thx:icon101:
原帖由 anto 於 2009-12-710:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
+大6版足週請註明 Thx:icon101:
幾$?:eek2::icon101:
原帖由 橙色力量 於 2009-12-710:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
2. 橙力
3.天才+足週
原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto 冇學生優惠架?:icon101:
原帖由 橙色力量 於 2009-12-710:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
幾$?:eek2::icon101:
RMB8
我收你地HKD8啦,反正公司$:icon111:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-710:36 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇學生優惠架?:icon101:
唔見有:icon101:
PS 原來係65+6:icon101:
原帖由 anto 於 2009-12-710:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
RMB8
我收你地HKD8啦,反正公司$:icon111:
:icon094::icon124:
咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該 :icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
:icon101: :icon101:
咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該:icon111:
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴
原帖由 anto 於 2009-12-710:33 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
咁星期3 7:55 嘉和 65+8
報數唔該:icon111:
1. Anto
今個星期三去荃灣citywalk2期 睇戲10蚊咋
不過未知有咩戲睇
聽日先開張:icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-710:45 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
今個星期三去荃灣citywalk2期 睇戲10蚊咋
不過未知有咩戲睇
聽日先開張:icon101:
遠、遠、遠:icon101:
咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴
5. 意甲阿二
蛋、MK、閒?:icon101:
原帖由 anto 於 2009-12-710:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
蛋、MK、閒?:icon101:
咁星期3 7:55 嘉和 65+6
報數唔該
1. Anto
2. 橙力+足週
3. 天才+足週
4. 西巴
5. 意甲阿二
6.蛋+足週
:icon101: