原來某心又撈到唱歌比賽節目了…
連幻櫻呢d豆丁字幕組都死埋////
都真係幾大獲....:icon102: :icon101:
原帖由 anto 於 2009-12-1102:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無人提天才完場時既驚人表演:icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon116: :icon116: :icon116:
願聞
原帖由 makkaho 於 2009-12-1009:38 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
有冇人同我一樣覺得
《破》的beautiful world比起《序》的beautiful world好聽:icon101:
version B 黎:icon101:
原帖由 anto 於 2009-12-1102:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無人提天才完場時既驚人表演:icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon116: :icon116: :icon116:
:(
原帖由 cavasake 於 2009-12-1107:54 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
連幻櫻呢d豆丁字幕組都死埋////
都真係幾大獲....:icon102: :icon101:
今次河蟹之風真係令到個個都避風頭:icon063:
原帖由 anto 於 2009-12-1102:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無人提天才完場時既驚人表演:icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon116: :icon116: :icon116:
你又唔提?:(
科目簡介
科目編號 JAS2200
科目名稱 日本動畫、漫畫及遊戲入門
學分 3
簡介 動畫、漫畫及遊戲堪稱是日本流行文化中最全球化的部份,對全球的文化產業有舉足輕重的地位,亦同時作為日本政府文化外交及日本企業海外擴張的重要棋子。本科從歷史學、社會學及比較文化角度,以專題形式探討日本動畫、漫畫及遊戲的全球化及本地化的相關課題。除一般授課外,本科重視師生之間的交流及互動,以小組討論、短片播放及名人座談會等形式作為教學輔助。
真係開左個咁既course:icon101:
(post錯區?:icon101:)
原帖由 henrytam 於 2009-12-1111:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
科目簡介
科目編號 JAS2200
科目名稱 日本動畫、漫畫及遊戲入門
學分 3
簡介 動畫、漫畫及遊戲堪稱是日本流行文化中最全球化的部份,對全球的文化產業有舉足輕重的地位,亦同時作為日本政府文化外交及日本企業海外擴 ...
仲有科JAS2100,何故教:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1111:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲有科JAS2100,何故教:icon101:
科目編號 JAS2100
科目名稱 日本及亞洲文化創意工業
學分 3
簡介 此科從歷史學、社會學、民族學及文化研究等不同角度探索日本與韓國為何能夠成為亞洲甚至全球的文化創意大國。講義與導修內容包括網上遊戲、偶像方程式、創意設計、手機文化、玩具及跨國電視劇合作等主題。本科討論政府與民間在發展文化創意工業的角色及日韓經驗對香港及亞洲的啟示。
:icon101:
老實講我覺得呢個ok d:icon101:
總覺這次字幕組河蟹
是作作表面給國外看罷了
天才完場時的驚人表演
我也願聽其聞
在下也有同感,主線應該放多一點篇幅...
這劇看RAW真的會出事,恐怕當中很多古日文,現代日本人都未必懂...
[引用版主回覆] | 作者 劍心 | 11th Dec 2009
.......:icon101:
香港人睇宮心計都未必懂:icon101:
国家统计局称,在他们随机调查的100位网友中,有87.53%的网友支持封杀BTchina
:icon101: :icon071:
原帖由 cavasake 於 2009-12-1106:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
国家统计局称,在他们随机调查的100位网友中,有87.53%的网友支持封杀BTchina
:icon101: :icon071:
:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-12-1118:27 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
国家统计局称,在他们随机调查的100位网友中,有87.53%的网友支持封杀BTchina
:icon101: :icon071:
又一次
你蠢你事, 好未?
:lol: :titter:
[奧大召喚]
紅豆 (方大同版)
計唔計做09歌曲?
唔計的話
我嘅年度之歌就係年度之歌
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-1106:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[奧大召喚]
紅豆 (方大同版)
計唔計做09歌曲?
唔計的話
我嘅年度之歌就係年度之歌
又差唔多要搞投票了?:icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-12-1106:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
87.53%
國家統計局常用數值:titter: :titter: :titter:
http://tieba.baidu.com/f?kz=680278029
[ 本帖最後由 cavasake 於 2009-12-1107:05 PM 編輯 ]
原帖由 anto 於 2009-12-1102:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無人提天才完場時既驚人表演:icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon110: :icon116: :icon116: :icon116:
其實我都聽唔到,淨係聽到有人笑:icon101: