原帖由 傑夫仔 於 2009-12-2207:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小栗旬、水嶋收視欠佳賴玉木宏
22.12.2009 18:27
【商台互動娛樂組】令人大失所望!在今年10月起於日本富士電視台放映的「月九」(星期一晚上九時)劇集《東京DOGS》,大結局已經在昨天播出。不過這場煞科戲卻未有為 ...
咁樣抽水都得 :icon101:
鄺敏慧報案稱被崔建邦打傷
(明報)2009年12月22日 星期二 21:35
模特兒鄺敏慧晚上到灣仔警署報案,聲稱被男友崔建邦打傷。
鄺敏慧到灣仔警署求助。她表示,頸部受傷,一對手亦很痛。
她表示,在男友家中談及分手問題時,雙方爭執,她被男友打傷。她被問及男友是否崔建邦時?她回答說是崔建邦。
:bye: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-2221:46 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
鄺敏慧報案稱被崔建邦打傷
(明報)2009年12月22日 星期二 21:35
模特兒鄺敏慧晚上到灣仔警署報案,聲稱被男友崔建邦打傷。
鄺敏慧到灣仔警署求助。她表示,頸部受傷,一對手亦很痛。
她表示,在男友家中談及分手問題時,雙方 ...
對唐思詠是好事一樁:D
原帖由 Eggio 於 2009-12-2209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
鄺敏慧報案稱被崔建邦打傷
(明報)2009年12月22日 星期二 21:35
模特兒鄺敏慧晚上到灣仔警署報案,聲稱被男友崔建邦打傷。
鄺敏慧到灣仔警署求助。她表示,頸部受傷,一對手亦很痛。
她表示,在男友家中談及分手問題時,雙方 ...
志雲淚目 :icon101:
http://i45.tinypic.com/mimcsx.jpg
http://i48.tinypic.com/abmh5u.jpg
http://i49.tinypic.com/730105.jpg
http://i45.tinypic.com/2dv23gi.jpg
http://i48.tinypic.com/2col8bc.jpg
http://i47.tinypic.com/291cnif.jpg
:icon068:
[隔壁的草坪 11][瀨戶朝香/大倉孝二/大杉漣/泉萍子]
└ 視聽率:↑ 9.5% ~12/22 豬豬日劇字幕組發佈
慢成季都未出完:icon101:
香港人真係好冇警覺性
個火警鐘響左成2分幾鐘,成層樓得我同其中一個比較熟絡的街坊開門睇下發生咩事
遲下有外星人侵襲地球香港人真係可以等死
http://www.nicovideo.jp/watch/sm9129484
河蟹旗自重呀:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-2312:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
香港人真係好冇警覺性
個火警鐘響左成2分幾鐘,成層樓得我同其中一個比較熟絡的街坊開門睇下發生咩事
遲下有外星人侵襲地球香港人真係可以等死
早幾日屋企個火警鐘都響左陣:icon102:
我都只係打開門睇下乜事,有冇煙咁咋:icon102:
原帖由 makkaho 於 2009-12-2312:23 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
香港人真係好冇警覺性
個火警鐘響左成2分幾鐘,成層樓得我同其中一個比較熟絡的街坊開門睇下發生咩事
遲下有外星人侵襲地球香港人真係可以等死
因為成日壞:icon101:
上網打左4場fifa...都係途中自己logout左psn:(
唔知係咪i-cable既問題:(
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2301:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上網打左4場fifa...都係途中自己logout左psn:(
唔知係咪i-cable既問題:(
有無用router?:icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2301:18 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為成日壞:icon101:
也對
我哩邊就係, 不時誤鳴, 時長時短
:icon101:
原帖由 歐石南 於 2009-12-2301:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有無用router?:icon101:
有啊:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2302:41 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有啊:icon101:
Dlink?:icon101:
之前用開都係一時時自己斷
換左router無斷過:icon101:
原帖由 歐石南 於 2009-12-2302:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Dlink?:icon101:
之前用開都係一時時自己斷
換左router無斷過:icon101:
TP link:icon101:
你都係i-cable?:confused:
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-2301:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為成日壞:icon101:
前幾日先試過3am 誤鳴
完全冇人落大堂 :icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2301:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上網打左4場fifa...都係途中自己logout左psn:(
唔知係咪i-cable既問題:(
:(
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-2304:18 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
TP link:icon101:
你都係i-cable?:confused:
我大佬係:icon101:
你搵個linksys既試下:icon101: