原帖由 Donald 於 2009-12-1901:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
塊面做咩咁圓潤 :o :icon101:
肥晒係D唔應該肥的地方:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-1811:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去食伊麵食窮佢囉:icon101:
吃太飽正餐不能回本:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-1901:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
吃太飽正餐不能回本:(
正餐果D,除非你果圍坐唔滿多左出黎/自助餐之外,全部都係一人一份架咋:icon101:
雖然我好耐冇去飲,唔知而家係咪都係咁:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-1901:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
肥晒係D唔應該肥的地方:icon101:
差D唔認得 :icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-1901:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
吃太飽正餐不能回本:(
[個人口味]
"去飲" 菜式我通常都唔會主動食
由細到大主要親戚都知
當晚唔能夠同唔理他人口味係咁夾野俾人食嘅人士同枱
:icon101:
AC:icon066:
原帖由 anto 於 2009-12-1901:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
AC:icon066:
你不是該更關心鳥尼雷亞的嗎?:(
:icon101:
原帖由 橙色力量 於 2009-12-1901:59 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你不是該更關心鳥尼雷亞的嗎?:(
:icon101:
露底了! :icon101:
5NYcTpshEGY
告老夫轉身:icon101:
7PstOPOASmA
七西頭:icon066: :icon066:
oGDLvuaZQ0Y
:icon075:
傳曼城已決定炒曉士
【18:08】2009年12月19日
【on.cc專訊】 英國《太陽報》報道,唔理曼城對新特蘭戰果如何,領隊曉士已經難逃被炒厄運,,最快24小時內將宣布炒佢魷魚,新帥目標為希丁克及奇連士文。
:bye: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-1908:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
傳曼城已決定炒曉士
【18:08】2009年12月19日
【on.cc專訊】 英國《太陽報》報道,唔理曼城對新特蘭戰果如何,領隊曉士已經難逃被炒厄運,,最快24小時內將宣布炒佢魷魚,新帥目標為希丁克及奇連士文。
:bye: :icon101: ...
太陽報:icon101:
最近經常係迪比亞路領域入波:icon101:
untouchable finale
31min43sec
笑左:icon042: :icon042: :icon042: :icon042: :icon042:
村姑變鳳凰:onion51:
d7sD6ml48Qo
今晚特別凍
雖則預咗, 但仍然心底一寒
但又好快回復麻木
"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了
我才不願這麼想
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2004:06 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
今晚特別凍
雖則預咗, 但仍然心底一寒
但又好快回復麻木
"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了
我才不願這麼想
:icon121:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2004:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今晚特別凍
雖則預咗, 但仍然心底一寒
但又好快回復麻木
"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了
我才不願這麼想
我每年都有幾日係咁:icon082:
原帖由 古都 於 2009-12-2004:18 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我每年都有幾日係咁:icon082:
大國際..:icon101: