makkaho 發表於 2009-12-19 01:10:49

原帖由 Donald 於 2009-12-1901:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
塊面做咩咁圓潤 :o :icon101:
肥晒係D唔應該肥的地方:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2009-12-19 01:16:17

原帖由 makkaho 於 2009-12-1811:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

去食伊麵食窮佢囉:icon101:
吃太飽正餐不能回本:(

makkaho 發表於 2009-12-19 01:19:48

原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-1901:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

吃太飽正餐不能回本:(
正餐果D,除非你果圍坐唔滿多左出黎/自助餐之外,全部都係一人一份架咋:icon101:

雖然我好耐冇去飲,唔知而家係咪都係咁:icon101:

Donald 發表於 2009-12-19 01:20:02

原帖由 makkaho 於 2009-12-1901:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

肥晒係D唔應該肥的地方:icon101:

差D唔認得 :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-19 01:37:57

原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-1901:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

吃太飽正餐不能回本:(

[個人口味]
"去飲" 菜式我通常都唔會主動食
由細到大主要親戚都知

當晚唔能夠同唔理他人口味係咁夾野俾人食嘅人士同枱
:icon101:

anto 發表於 2009-12-19 01:50:41

AC:icon066:

橙色力量 發表於 2009-12-19 01:59:27

原帖由 anto 於 2009-12-1901:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
AC:icon066:

你不是該更關心鳥尼雷亞的嗎?:(
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-19 02:38:58

原帖由 橙色力量 於 2009-12-1901:59 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你不是該更關心鳥尼雷亞的嗎?:(
:icon101:

露底了! :icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-19 09:17:15

5NYcTpshEGY
告老夫轉身:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-19 09:25:11

7PstOPOASmA
七西頭:icon066: :icon066:

傑夫仔 發表於 2009-12-19 18:41:12

oGDLvuaZQ0Y
:icon075:

Donald 發表於 2009-12-19 20:38:37

傳曼城已決定炒曉士
【18:08】2009年12月19日

【on.cc專訊】 英國《太陽報》報道,唔理曼城對新特蘭戰果如何,領隊曉士已經難逃被炒厄運,,最快24小時內將宣布炒佢魷魚,新帥目標為希丁克及奇連士文。

:bye: :icon101:

henrytam 發表於 2009-12-19 20:57:18

原帖由 Donald 於 2009-12-1908:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
傳曼城已決定炒曉士
【18:08】2009年12月19日

【on.cc專訊】 英國《太陽報》報道,唔理曼城對新特蘭戰果如何,領隊曉士已經難逃被炒厄運,,最快24小時內將宣布炒佢魷魚,新帥目標為希丁克及奇連士文。

:bye: :icon101: ...
太陽報:icon101:

makkaho 發表於 2009-12-20 00:02:28

最近經常係迪比亞路領域入波:icon101:

Eggio 發表於 2009-12-20 01:43:35

untouchable finale
31min43sec
笑左:icon042: :icon042: :icon042: :icon042: :icon042:

oolongtea 發表於 2009-12-20 01:44:38

村姑變鳳凰:onion51:

d7sD6ml48Qo

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-20 04:06:22

今晚特別凍

雖則預咗, 但仍然心底一寒

但又好快回復麻木

"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了

我才不願這麼想

hoyte 發表於 2009-12-20 04:14:16

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2004:06 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
今晚特別凍

雖則預咗, 但仍然心底一寒

但又好快回復麻木

"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了

我才不願這麼想
:icon121:

古都 發表於 2009-12-20 04:18:08

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2004:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今晚特別凍

雖則預咗, 但仍然心底一寒

但又好快回復麻木

"認真就輸了!" 這句話, 適用到不得了

我才不願這麼想


我每年都有幾日係咁:icon082:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-20 04:24:09

原帖由 古都 於 2009-12-2004:18 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


我每年都有幾日係咁:icon082:

大國際..:icon101:
頁: 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62
查看完整版本: 日藝176