原帖由 henrytam 於 2009-12-2010:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
比卡超同戶田係咪繼續大茄?:icon101:
只有山p不是茄:cool: :icon101:
今晚卡奴大大正選 :eek2: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-2009:40 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
原來H仲係米堡 :icon101:
被古列迪斯弱點攻擊嗎?:( :icon101:
茶大又去日本既:icon080: :icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2112:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
茶大又去日本既:icon080: :icon101:
番o左o黎成三日:icon101:
三十萬日圓全敗:onion55:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2112:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
番o左o黎成三日:icon101:
三十萬日圓全敗:onion55:
我此等窮人唯有嘆息一句有錢西:(
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2112:57 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
番o左o黎成三日:icon101:
三十萬日圓全敗:onion55:
:icon101: 幾時又再敗過?
原帖由 hoyte 於 2009-12-2101:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101: 幾時又再敗過?
最快都要年半之後了:icon074:
I MISS OSAKA:icon099:
同埋呢次更加確定揀邊個一齊去旅行
性格真係好重要:icon076:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2101:34 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
最快都要年半之後了:icon074:
I MISS OSAKA:icon099:
同埋呢次更加確定揀邊個一齊去旅行
性格真係好重要:icon076:
:icon075:
今次同朋友鬧左交?:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-2112:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我此等窮人唯有嘆息一句有錢西:(
番o黎睇到張statement
你就會感受到比達o既名言:icon069: :icon069:
http://img189.imageshack.us/img189/1588/20080610144544.jpg
原帖由 hoyte 於 2009-12-2101:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
今次同朋友鬧左交?:icon101:
最後一日終於忍唔住同佢地開火:icon066: :icon066:
其實最大導火線係個fd個老婆:o
我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋:o
主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重
詳細就唔多講了
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2101:49 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
最後一日終於忍唔住同佢地開火:icon066: :icon066:
其實最大導火線係個fd個老婆:o
我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋:o
主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重
詳細就唔多講了
明啦
你男人可能仲要忍讓你
你男人個 frd 就冇乜必要咯
冇得 wfc 的話, 面斥不雅就梗架喇
唔係個個都會好似天才咁對阿嫂囉
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-2101:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明啦
你男人可能仲要忍讓你
你男人個 frd 就冇乜必要咯
冇得 wfc 的話, 面斥不雅就梗架喇
唔係個個都會好似天才咁對阿嫂囉
下次佢老婆再係要黐住去o既話就咪搞我:icon126: :icon126:
全程做tour guide玩到我pok guy:o
原來小向美奈子出偽AV:icon102:
今日先知,out到爆:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2101:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
最後一日終於忍唔住同佢地開火:icon066: :icon066:
其實最大導火線係個fd個老婆:o
我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋:o
主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重
詳細就唔多講了 ...
朋友妻,不可小?:icon022::icon071:
原帖由 henrytam 於 2009-12-2102:11 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
朋友妻,不可小?:icon022::icon071:
小咗..:icon101:
越來越覺得自己堅決反曼的路線是對的:cool: :cool: :cool:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-2101:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
最後一日終於忍唔住同佢地開火:icon066: :icon066:
其實最大導火線係個fd個老婆:o
我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋:o
主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重
詳細就唔多講了 ...
:icon121:
原帖由 henrytam 於 2009-12-2102:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
越來越覺得自己堅決反曼的路線是對的:cool: :cool: :cool:
點解咁講?? :icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-2112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
被古列迪斯弱點攻擊嗎?:( :icon101:
冇 :icon101:
古費烈係右邊上波多D :D